Auw! eerste schades aan de rapid

EdK

Forumguru
Zou die band toch dagelijks in de gaten houden !!!
Zoals ik al gezegd heb, het kan later alsnog naar voren komen en dan hoop ik maar dat je het voortijdig ziet
Want een klapband wil je echt niet hebben hoor.......

Mikedejong1

Forumguru
Helaas al 2 schades gehad aan de Rapid, beide niet door mijn schuld.
1e was een fietser die er tegenaan was gefietst en daarna doorgefietst is, knappe schadepost, motorkap en voorbumper moesten opgeknapt worden.
2e was een achteruitrijdende meneer die eerst niets gemeld had. Lakschade aan de achterbumper, maar moest wel overgespoten worden. Toeval wilde dat de auto onder een camera stond en de dader zo opgespoord was.. inmiddels ligt dit geintje al 2 maanden bij de verzekering. Schuld is overduidelijk, alleen de tegenpartij heeft totaal geen haast.

Je koopt helaas niks van de schades..

Cordoba

Forumguru
Jongens bedankt voor jullie bezorgdheid. Ik hou het in de gaten.

Als je een volwaardige reserveband hebt, kun je ook overwegen om de banden te wisselen. Ik neem aan dat je maar 4 LM-velgen hebt, dus moet je de reserveband op de beschadigde velg laten leggen, en de beschadigde band op je reservevelg. Balanceren van de beschadigde velg/band lijkt me toch al geen overbodige luxe, en met zo'n wissel weet je zeker dat de balancering weer in orde is, en dat je normaal gesproken op 4 goede banden rijdt. Die beschadigde reserveband zou ik dan wel mee kunnen leven.

Bovenaan Onderaan