AutoWeek de Tevredenheids Trofee

Fabia

† In Memoriam

Rijd jij in een auto uit het bouwjaar 2004 t/m 2011? Dan zijn wij naar jou op zoek!
Voor het 12e jaar op rij reikt AutoWeek de Tevredenheids Trofee uit, dit jaar voor de eerste keer in samenwerking met de Consumentenbond. Via dit grote tevredenheidsonderzoek onder automobilisten laten wij dealers en importeurs jullie stem horen! Hoe tevreden ben jij over je auto? En behandelde de dealer je wel naar verwachting? Doe mee en laat je stem horen! Daarnaast maak je bij deelname kans op een duo portable dvd-speler of één van de andere prijzen.
De vragenlijst

Het invullen van het onderzoek kost ongeveer 10 minuten. Hierbij gaan we in op algehele tevredenheid, tevredenheid over specifieke kenmerken van de auto en eventuele storingen die zich in de afgelopen 12 maanden hebben voorgedaan.
De volgende voorwaarden voor deelname zijn van toepassing:
  • Je bent hoofdgebruiker van de auto.
  • Je woont in Nederland.
  • De auto is van bouwjaar 2004 t/m 2011 en staat op een geel kenteken, het is dus geen bedrijfsauto.
  • Je mag voor een auto maar één keer het onderzoek invullen.
  • Je mag niet werkzaam zijn bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de verkoop van één van de onderzochte automerken.
Inzendingen die niet aan de voorwaarden voldoen, worden geschrapt. Deelname aan de enquête betekent instemming met deze voorwaarden. Alle voorwaarden kun je hier nalezen.
Neem even de tijd om alles goed door te lezen en vervolgens te beantwoorden.

Succes en dank voor het meedoen!
Bron: Autoweek.nl
 

MarcoO2

Forumguru
Ik mag ook niet, maar als het al mocht zou ik er ook geen tijd meer aan verspillen. Vind de resultaten van deze trofee nietszeggend en overschat.
 

F0RM4N

Lid
Ik mag al helemaal niet :grin:

Maar ik ben het met Marco eens, het is niet echt interessant om mee te doen aan de hele trofee.
Een aantal jaar is de Jazz de winnaar, maar ik vraag me af of die auto echt zo goed is.
Nou ben ik als Toyota-verkoper natuurlijk niet helemaal objectief, maar de Jazz is niet voordelig en zeker niet beter dan bijvoorbeeld de nieuwe Yaris of bijvoorbeeld een Kia Rio.

Ook heb ik mijn Autoweek-abo opgezegd. De Duitse merken scoren wat mij betreft te hoog. Zijn idd echt geen slechte auto's, kijk maar naar de huidige Skoda's, maar ik vind wel dat de overige auto's minstens zoveel te bieden hebben.
 

sitechris

Donateur
Het lijkt mij dat de mensen die een Honda Jazz kopen andere verwachtingen hebben bij hun auto. De Audi rijder die 75k aftikt voor zijn A6 verwacht een duidelijk hogere kwaliteit. Als er dan iets mankeert aan de auto, of er klappert iets oid, dan lijkt het me logisch dat de Audi rijder kritischer dit onderzoek invult.
 
Bovenaan Onderaan