Autovisie Supertest 2013 - Kies jouw favoriete deelnemer!

ertromp

Forumguru
Tja je zit hier op het Skodaforum dus zoals je zelf concludeert het bindende advies is SKODA :D:deuk:

sitechris

Donateur
Stel dat ik één auto uit dit lijstje gratis mag rijden zolang en zo vaak als ik wil, dan is dit mijn top 14: en ja....ik heb ook mijn stem maar even aangepast. Doe toch maar zo'n McLaren. Sorry voor de Skoda, een ongetwijfeld geweldige auto, maar geen winnaar natuurlijk in dit rijtje. Ik ruil mijn Megane RS ook graag in voor een McLaren :)

1 McLaren
2 Jaguar F-type
3 Porsche 911 Turbo
4 Porsche Caymen
5 Lotus Exige
6 Maserati Ghibli
7 Bentley
8 BMW M550d
9 Mercedes A45 AMG
10 VW Golf GTI
11 Ford Fiesta ST
12 Renault Clio RS
13 Skoda Octavia RS Combi
14 Abarth 695C

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat mijn favoriet aan kop staat: de 911 (niet alleen de velgen ;) ), heerlijke bak om te rijden redelijk tijdloze vormgeving, en toch redelijk onopvallend.

Noord26

Forumguru
Een Skoda RS of een 911 Turbo.. Kom op zeg! De Porsche natuurlijk. Geen vergelijking mogelijk. Ben een Skoda liefhebber, maar nog grotere auto liefhebber. En vrijwel alle auto's in dat lijstje zijn leukere scheurijzers. Tevens verslinders van je budget.

Laatst bewerkt:

Octavia32

Forumguru
Wat een onzin ik heb gestemd op de skoda natuurlijk want hoe kun je dit soort auto's nou vergelijken. De meeste auto's zijn voor de gewone man niet te betalen .

Blackokkie2

Forumguru
Gewoon op de Porsche Caymann gestemd. Een echte sportauto Puur sang
Ben ik niet met je eens, een Porsche vind ik een sportieve auto (misschien dat een 911 turbo wel een echte sportauto is), maar geen sportauto. In mijn ogen moet een sportauto ook een WAUW- factor hebben en Porsche heeft dat bij mij niet(meer). Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat het slechte auto's zouden zijn, want dat zijn het niet, sterker nog, ze zijn beter dan menig echte sportwagen.

sitechris

Donateur
Een sportauto is meer dan looks. Dan gaat het over het rijden, het chassis, de besturing, de motorkarakteristiek, de zitpositie, het weggedrag (handling!) de remmen. De grote som der delen die een auto tot sportauto maken. Looks vind ik persoonlijk maar een heel klein onderdeel.

Bovenaan Onderaan