autostoelen superb II

Ik heb proef gereden met de normale stoelen. Juist t.b.v. meer lende/rugsteun heb ik de electrisch verstelbare bestuurdersstoel gekozen. Ik ben zelf 1.98 lang en had maar over 1 ding mijn twijfels: de middenconsole. Ik rij nu nog de C4 Grande Picasso, en daarin zit geen middenconsole. Mij beleving met proefrijden van de S2 was dat het meer een gewenning zou worden. Hoop dat dit zo is ;).

Als ik me niet vergis is de electrisch verstelbare stoel dezelfde als in de Elegance. Helaas heb ik geen leer....
 
Hier ook Elegance stoelen (elektrisch) met fabriek af leder bekleed. Stoelen zijn zeker beter als in mijn vorige wagen, een VW Passat.
 

NMO

Nieuw lid
Hallo, na een tijdje lang het keuze proces stil te hebben gestaan ben ik we weer aan het orienteren op de skoda superb. Ik heb begrepen dat de stoelen van de ambition line en de elegance verschillend zijn. De Electrische stoel op de ambition line voegt de kantelstand toe aan de stoel.

Ik ben wel benieuwd of iemand al informatie heeft gekregen over de mogelijk nieuwe stoelen in modeljaar 2012 van de skode superb. Ik kan nog weinig concreets vinden over de wijzigingen van model 2012, behalve de mooie zinnen uit de skoda mediazine. Deze zouden de mogelijkheid geven om te ventileren, ben ook benieuwd of deze een andere vormgeving hebben.
 
Bovenaan Onderaan