Autorijk Vlissingen (Vrijburg)

Jpoers

Lid
Erg keurige zaak, staan altijd voor je klaar mochten er problemen zijn.
En die heb ik helaas in het begin vaak gehad. Altijd netjes een leenauto. Vaak een O2 2.0 diesel,

Wie gaat er meer in zeeland naar een dealer ? laat ff weten

Daniel

Lid
in het plaatsje zeeland of in de provincie zeeland? aan vlissingen te zien zal het wel de provincie zijn.
(hier in brabant hebben we namelijk ook een plaatsnaam zeeland)

Jpoers

Lid
neeh inderdaag provinicie zeeland, ik weet ook dat er een plaatsje zeeland is.

/forum/images/graemlins/ot.gifraar volk die brabo's /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
maar wel enorm gezellig /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif

Skoda_mark

Nieuw lid
Zodra mijn auto is geleverd via de lease gaat deze in onderhoud bij auto Rijk.
Ik ben erg te spreken over de service, denken mee en zijn niet te beroerd om een en ander uit te zoeken.

Maar helaas, auto komt niet deze week maar waarschijnlijk pas volgende week balen !!!

Skoda_mark

Nieuw lid
Hij is er !!

Nou, bij deze dan,

Een mooie O2 combi in de kleur Satin Grey Metallic. 16"LM business edition.
Parrot 3200 en brodit houder tbv navigatie PDA.

Tevreden rijder, tot op heden nog geen minpuntjes kunnen ontdekken. Ik hoop dat deze met ongeveer 5500 km per maand ook achterwege blijven.

Ik zal toeteren als ik 's morgens langs Arnemuiden kom, woon zelf in Souburg, vandaar !!

Foto's zal ik binnenkort een keer online zetten

Jpoers

Lid
Jah hoorde je wel toeteren!
Erg veel rijplezier in de o2, hoop je nog een keer te zien op de weg!

prima garage, bereidwillig, no-nonsense service. daar hou ik wel van. ik heb mijn skoda fabia combi er drie jaar terug gekocht. kreeg veel betere inruilprijs voor mijn auto (focus) dan bij de dealer waar die vandaan kwam. het scheelde echt heel veel centjes. :xyxthumbs:

14-2-11 Autorijk Goes (Zelfde eigenaar als Vlissingen) Mijn nieuw Fabia Combi Greenline opgehaald. Ik hou nog even een slag om de arm. Maar ik sta de dag er na vroeg bij ze op de stoep omdat ze het zo goed hebben afgeleverd. (2de hands middenconsole niet compleet om 1 din radio in te bouwen) Terwijl ik duidelijk (inclusief bestel codes) om een inbouw setje in standaard middenconsole had gevraagd.

Eens zien hoe ze reageren.

15-2-11 Blijkbaar hadden ze gedacht dat het op de zelfde manier als voor de facelift opgelost kon worden. Enfin nogmaals de bestelling gedaan en nu zit er weer tot dat het binnen is de originele radio in en midden front. Met veel minder knie ruimte!

Hmmmm

Auto Rijk is ok!

Bovenaan Onderaan