Autorai 2009

MarcoO2

Forumguru
ik pik waarschijnlijk een vriend op bij jou in de buurt dus als we dezelfde datum gaan moet dat lukken. You're in my mind! :grin:

nemo

Senior Member
En ik vatte buurt als 'wijk' op, aangezien dat hier in de regio zoveel gebruikt wordt ;)

Maar als we jouw interpretatie volgen zou je inderdaad wel eens "warm" kunnen zitten.

toontje44

Nieuw lid
[FONT=arial, helvetica, verdana, sans-serif]Vandaag in mijn mailbox:[/FONT]

Denk toch dat ik er wel naar toe ga. Alleen, op de lijst van meewerkende automerken op de site van de RAI ontbreekt Skoda... er staat wel "onder andere", maar hoop toch dat ze meedoen! Klik hier voor meer info!

Sorry, maar op de hooftpagina staat Skoda gewoon erbij:yeah:

Gr. Ton

Hetzer

Forumguru
ik krijg er steeds meer zin in , ben erg benieuwt om de Yeti eens in het echt te zien , ik ga zelf samen gezellig met mijn oudste dochter (4 jaar oud) en met mijn broer (CGO) op zondag 5 april.

ik vond nog een oude foto van de Skoda stand op de rai ,een paar jaartjes geleden.

Bijlagen

• skoda_stand_rai_0283_alp15_scan10115_1.jpg
    skoda_stand_rai_0283_alp15_scan10115_1.jpg
    53,1 KB · Weergaven: 27

Fabia

† In Memoriam
Ik ga zeer waarschijnlijk ook, neem dan het zoontje van mijn vriendin mee. Hij is ondertussen 11 jaar dus een beetje auto onderwijs kan geen kwaad.

ben de afgelopen keren met mijn vader geweest, zal eens kijken of hij deze keer ook zin heeft om te gaan. wij zijn telkens met de trein gegaan. lekker makkelijk. hier op de trein stappen en bij de rai uit stappen. stukken goedkoper en makkelijker dan met de auto. geen files of drukte en geen parkeer kosten. dat bij elkaar zorgt dat het treinkaartje best wel te doen is. vorige keren hadden ze overigens van die trein arrangementen, zal eens zien of ze dat nu weer hebben

MarcoO2

Forumguru
Ik spring met mijn zwager in de auto, ik heb het niet meer zo op openbaar vervoer.

Mimimeeting op de Skodastand? :grin:

ik ben er ook erg tegen hoor, houd er niet van als ik zelf geen controle heb tijdens de reis en over de vertrek-/aankomsttijden. maar ik kan voor €28 bij de ns een retour kan kopen (vanuit mij) en voor €17,50 dus dat scheelt behoorlijk en als je zelf met de auto gaat moet je de benzine + parkeergelden tellen + het zoeken naar een plaats. De trein stopt om de hoek en rijdt extra vaak dus dan vind ik het perfect :D.

minimeeting is wel een idee, weet alleen nog niet welke dag wij gaan. Overigens zal het zeker door de weeks zijn ivm drukte.

van_der_P

Senior Member
wij willen ook wel met de trein, aangezien parkeren daar belachelijk duur is. ik ga met mijn vader + opa!

Je kunt ook kiezen om je auto iets verder weg te stallen is vaak gratis, je moet alleen een stukje verder lopen.
Of met de auto naar een station in de buurt van Amsterdam gaan, en het laatste stukje met de trein gaan dat kan toch ook .

MarcoO2

Forumguru
Ik hoef mijn benzine niet zelf te betalen, en we gaan met drie man in één auto. Dan moet het gek gaan wil je met de trein goedkoper zijn :D

Wij gaan ook doordeweeks, waarschijnlijk donderdag de 9e. Mocht je vrijdag de 10e in gedachten hebben: houd er dan rekening mee dat dat goede vrijdag is en dat het dus wel stervensdruk zal zijn. :shocked:

jah precies in dat geval is het geen moeilijke keuze inderdaad!

ik zit zelf te denken aan donderdag 2 april, dan is het niet de eerste dag, maar ook geen vrijdag of weekend.

ik heb ze via internet gekocht, je krijgt ze dan als e-ticket per e-mail. Heb meteen kaarten voor de trein meebesteld, die heb ik inmiddels via de ptt binnen gehad.

ben erg benieuwd naar de nieuwe opzet, we gaan as donderdag dus het is al dichtbij :D

overigens Rallye de prijs van je tweede link was waarschijnlijk een foutje, nu staan er wel de goede prijzen. Was al bang dat ik ze via de site te duur had aangekocht

Bovenaan Onderaan