Autorai 2009

nemo

Senior Member
Ik ben net terug van de AutoRAI. Vond het best saai en sober opgezet. Er stonden alleen auto's en containers, verder echt helemaal niks. In vergelijking met de motorbeurs was dit echt een dooie boel. Heb wel in een heleboel auto's gezeten, en foto's gemaakt.

toontje44

Nieuw lid
sluit me helemaal bij Ralley aan, was gisteren erg leuk. van te voren had ik op dit forum gelezen dat je je auto in amstelveen moest parkeren en met de sneltram (lijn 51) naar de Rai toe kon gaan, nou dit is echt heerlijk, geen dure parkeerkosten en de tram vertrekt om de 10 minuten. |Ik zou zeggen allemaal (die met de auto komen) doen.

Gr. Ton

Maarten

Forumguru
Ik ben net terug van de AutoRAI. Vond het best saai en sober opgezet. Er stonden alleen auto's en containers, verder echt helemaal niks. In vergelijking met de motorbeurs was dit echt een dooie boel. Heb wel in een heleboel auto's gezeten, en foto's gemaakt.

Nog leuke Skoda foto's gemaakt?

nemo

Senior Member
En Higgy nog gezien?

Nee, ik heb wel gezocht maar geen idee hoe hij eruit ziet, dus was lastig zoeken :uitlachen:

Nog leuke Skoda foto's gemaakt?

Uiteraard! Maar toen ik thuis kwam had ik bijna twee keer zoveel foto's van motoren waar ik op gezeten heb (blijft leuk) dan foto's waar ik met een auto op sta! Wel grappig dat ik een foto heb van een Q7 waar ik achter het stuur ging zitten en het helemaal niet lekker vind zitten en op die foto kijk ik echt heel boos :grin:.

Was het nog druk vandaag??

ik ga morgen, ik ben erg benieuwt naar de opzet.

Nee viel heel erg mee. Rond 15/16 uur werd het wel drukker maar toen hadden wij alles al gezien.

higgy

Forumguru
Ik was d'r wel hoor. Met een vriend en onze zoontjes. En die hebben zich voor 110% vermaakt, en wel tig foto's gemaakt :)
Papa heeft vooral erg veel mooie dames gezien...
en besloten dat er OOIT een V70 op de oprit (nou ja, parkeerplaats) moet komen staan.

Wat is die Superb overigens toch een fraaie en in verhouding goedkope auto!
(Na 2 zinnen met zo'n (niet onaardige) blaag op de Skoda-stand zegt ie tegen mij: "volgens mij weet u meer van Skoda's dan ik?" Hihi.)

nemo

Senior Member
Wat is die Superb overigens toch een fraaie en in verhouding goedkope auto!
(Na 2 zinnen met zo'n (niet onaardige) blaag op de Skoda-stand zegt ie tegen mij: "volgens mij weet u meer van Skoda's dan ik?" Hihi.)

En dat terwijl je niet eens meer een skoda hebt!

Hetzer

Forumguru
Ik ben net terug, het was een leuke geslaagde, dag alleen ik kan toch wel zeggen dat ik de oude opzet van de rai wat overzichtelijker vond.
Ik vond het ook jammer dat er zo winig skoda's stonden, ik had wel verwacht dat er wat fabia's met afwijkende dakkleuren zouden staan, er stond nu alleen 1 Hb , met geblokt dak, ook de Roomster Scout stond er niet..

higgy

Forumguru
Ik ben net terug, het was een leuke geslaagde, dag alleen ik kan toch wel zeggen dat ik de oude opzet van de rai wat overzichtelijker vond.
Ik vond het ook jammer dat er zo winig skoda's stonden, ik had wel verwacht dat er wat fabia's met afwijkende dakkleuren zouden staan, er stond nu alleen 1 Hb , met geblokt dak, ook de Roomster Scout stond er niet..
Een O2 Scout dan weer wel.
En voor de S2 was toch echt veel belangstelling.
Geen wonder. De maat met wie ik was heeft nu een (frrrrrrraaie) zwarte Mondeo met beige leder, en die stond toch 2x op het prijskaartje te kijken van die luxe (zwarte) S2 toen ie erin gezeten had. Maar goed, die is reddeloos: Alfa-liefhebber ;) dus dat wordt toch weer iets Alfa-achtigs hierna.

nemo

Senior Member
Ja de O2 Scout heb ik ook even in gezeten. Had hem nog niet eerder van zo dichtbij gezien en vond hem erg mooi! Alleen dat 'handvat' op het dashboard voor de bijrijder??

mothergoose

Actief lid
Wat me opviel was dat de scout ondanks dat de buitenkant nog bij het oude was, van binnen wel de nieuwe gadgets heeft..... Mooie wagen hoor, maar ik ga toch voor de S2 die ook op de stand aanwezig was in de family hal. De 1.4 :) :)

Maarten

Forumguru
Voor de liefhebbers. Via een kennis wat foto's van Skoda op de AutoRai 2009.

Deel I

Bijlagen

• DSCF2491.jpg
    DSCF2491.jpg
    40,4 KB · Weergaven: 12
  • DSCF2493.jpg
    DSCF2493.jpg
    39 KB · Weergaven: 13
  • DSCF2494.jpg
    DSCF2494.jpg
    32,7 KB · Weergaven: 11
  • DSCF2496.jpg
    DSCF2496.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 16
  • DSCF2498.jpg
    DSCF2498.jpg
    40,5 KB · Weergaven: 13

Maarten

Forumguru
Foto's deel II

Bijlagen

• DSCF2499.jpg
    DSCF2499.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 12
  • DSCF2500.jpg
    DSCF2500.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 10
  • DSCF2501.jpg
    DSCF2501.jpg
    56 KB · Weergaven: 11
  • DSCF2502.jpg
    DSCF2502.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 9
  • DSCF2504.jpg
    DSCF2504.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 12

MarcoO2

Forumguru
Gisteren ook naar de Rai geweest. Heb me niet gestoord aan de nieuwe opzet. Het draait nu iets minder om de show en meer om de auto's. Echt een enorm verschil, al die enorm dure stands die er altijd waren en de opzet van nu, met feitelijk alleen maar vloerbedekking, zeecontainers en auto's...

Ik heb het best naar m'n zin gehad en heb een hoop mooie auto's bekeken. Voor het eerst ook eens de tijd gehad om de (op dit forum veelbesproken) Insignia eens te bekijken. Best een mooie auto, maar wat een geld.........

Auto Rai Life was best een leuke show, zeker het gedeelte met de Porsche, de Aston Martin en de Lamborghini... leuk detail: ik was bij de 100e show, en precies tijdens die show presteerde de Lamborijder het om zijn auto bijna tegen de wand te knallen... de bedoeling was om uit een drift regelrecht de uitgang in te rijden, maar dat ging bijna mis... even flink in de ankers bespaarde mij een spectaculair uitzicht. :grin:

Kortom, ik heb me ook in de nieuwe opzet prima vermaakt. Wat misschien ook meespeelt, was dat het gisteren ontzettend rustig was. Je kon overal direct bij, en in de restaurantjes kon je gewoon zitten... dat heb ik wel een anders meegemaakt! Ben erg benieuwd naar de uiteindelijke bezoekerscijfers. Ik hoorde dat er veel verwacht wordt van vandaag, maar ja... 't is nu 24 graden in mijn tuin... dat weerhoud mensen er wellicht weer van om naar de RAI te gaan. Nou ja, afwachten dan maar!

Bovenaan Onderaan