Gisteren ook naar de Rai geweest. Heb me niet gestoord aan de nieuwe opzet. Het draait nu iets minder om de show en meer om de auto's. Echt een enorm verschil, al die enorm dure stands die er altijd waren en de opzet van nu, met feitelijk alleen maar vloerbedekking, zeecontainers en auto's...
Ik heb het best naar m'n zin gehad en heb een hoop mooie auto's bekeken. Voor het eerst ook eens de tijd gehad om de (op dit forum veelbesproken) Insignia eens te bekijken. Best een mooie auto, maar wat een geld.........
Auto Rai Life was best een leuke show, zeker het gedeelte met de Porsche, de Aston Martin en de Lamborghini... leuk detail: ik was bij de 100e show, en precies tijdens die show presteerde de Lamborijder het om zijn auto bijna tegen de wand te knallen... de bedoeling was om uit een drift regelrecht de uitgang in te rijden, maar dat ging bijna mis... even flink in de ankers bespaarde mij een spectaculair uitzicht. :grin:
Kortom, ik heb me ook in de nieuwe opzet prima vermaakt. Wat misschien ook meespeelt, was dat het gisteren ontzettend rustig was. Je kon overal direct bij, en in de restaurantjes kon je gewoon zitten... dat heb ik wel een anders meegemaakt! Ben erg benieuwd naar de uiteindelijke bezoekerscijfers. Ik hoorde dat er veel verwacht wordt van vandaag, maar ja... 't is nu 24 graden in mijn tuin... dat weerhoud mensen er wellicht weer van om naar de RAI te gaan. Nou ja, afwachten dan maar!