automatische deurvergrendeling gaat niet "uit"

edwin0001

Nieuw lid
Zodra je 15 km rijdt gaan de deuren automatisch op slot. Als je bent gestopt en de sleutels uit het contact haalt zou theoretisch de automatische vergrendeling moeten stoppen. Echter de automatische vergrendeling blijft erop en moet ik er handmatig afhalen door of 2x aan de deurhandel te trekken of op het knopje te drukken van de ontgrendeling...op zich niks schokkends maar wel mega irritant. Iemand een idee hoe dat is op te lossen of is dat zelf niet te regelen en moet de garage erbij aan te pas komen.

Groet, Edwin
 

Ronnie

Forumguru
Dit gaat via de computer (VAG-com of bij de dealer met de VAS kast):

Steuergerät Anpassung
STG 46 (Komfortsystem) auswählen
STG Anpassung -> Funktion 10

-> Kanal 03 (Auto-Lock)
Das Fahrzeug wird bei einer Geschwindigkeit von 15km/h verriegelt (0 = aus; 1 = ein).
-> Kanal 04 (Auto-Unlock)
Das Fahrzeug wird bei einer Geschwindigkeit von 15km/h verriegelt und nach abziehen des Zündschlüssels entriegelt (0 = aus; 1 = ein).
 

guitar_billy

Senior Member
dan zal de Kanal 04 Auto Unlock zoals hiervoor beschreven niet aanstaan. deze moet nl precies doen wat je beschrijft, de vergrendeling eraf als de sleutel uit het slot wordt gehaald.
 

Antera

Donateur
Als je in de buurt van breda woont kan je altijd even langs komen dan pas ik dat even aan
 

Xandra

Lid
@Antera, kan jij bij mij eens kijken waarom Cornerlight niet werkt??? Octavia Elegance BL 2011.

Gr.

A
 

Antera

Donateur
@Antera, kan jij bij mij eens kijken waarom Cornerlight niet werkt??? Octavia Elegance BL 2011.

Gr.

A

Kijken kan altijd of dit aan staat of juist niet waardoor het niet werkt. U roept wij draaien. Wel vraag ik een kleine vergoeding voor Skoda leden. Normaal € 15 per uur voor jouw € 7.50 en no cure no pay :laugh:
 

Xandra

Lid
Gisteren even bij Antera geweest voor cornelights etc. Alles werkt nu perfect. En zo gebeurd. Gezellig gekletst. Super. Echt een aanrader voor anderen.

Gr.

A.
 

Antera

Donateur
Ow dat wist ik niet, weet jij ook waar dat aan ligt?
Is dat een kwestie van een andere firmware voor de MFD of is dit een andere centr elect module die meer toe laat naar de MFD?

Alles is inderdaad bepalend welke module er geplaatst is. Zo kom ik veel module's tegen met maar 10 bit en dan ben je er beperkt. Dat is allemaal bepalend.
 

Antera

Donateur
Gisteren even bij Antera geweest voor cornelights etc. Alles werkt nu perfect. En zo gebeurd. Gezellig gekletst. Super. Echt een aanrader voor anderen.

Gr.

A.

twas gezellig en leuk eens te mogen rijden met een DSG bak met dat mooie kleine motortje. Loopt echt lekker. dank je wel en veel plezier met de aangepaste functies
 
Bovenaan Onderaan