Automatisch de kofferklep openen

Blackokkie2

Forumguru
Ik kwam gisteren nog langs het pand van Alcomex in Opmeer(of was het nou Opdam, anyhoe ik kwam er langs) en dacht nog zal ik naar binnen lopen en gelijk een paar setjes afhalen voor hier, maar ja, druk druk druk.
 

Petrolhead

Forumguru
Kom er nu achter dat ik heel dicht bij Alcomex woon.
Mijn veren hebben dus een behoorlijke omweg afgelegd via Jasper-RS! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

subdivision

Forumguru
Veren besteld, kijken of ik ze in een andere kleur kan spuiten, ( hoewel dat wel zal lukken, maar of het ook blijft zitten).

Ik hou jullie op de hoogte
 

Luke

Forumguru
Dat moet alweer even opnieuw gemeten en berekend worden dan... Wie was er ook alweer met de huidige (stempel)veren op de proppen gekomen?
 

Happyman

Forumguru
Ik heb antwoord van Alcomex. Je kan daar afhalen maar dan zijn de minimum bestelkosten 35,- ex btw.

Heeft iemand nog een setje van Alcomex (ST11540) in de aanbieding? Stuur me maar een berichtje.
 

Happyman

Forumguru
Zo ongeduldig als ik ben :D heb ik inmiddels 2 setjes veren besteld bij Alcomex.

Als er nog liefhebbers zijn om het 2e setje over te nemen dan hoor ik het wel.

Zo meteen even de Exeo gasveren ophalen. Dan hoop ik in het weekend de boel te kunnen monteren.
 

Happyman

Forumguru
Heb net de Exeo gasveren vast voorbereid. Die dop aan de bovenkant zat behoorlijk vast. Omdat de as nogal glad is heb ik tussen de tang een antislipmatje gestopt ipv een doek. Daarna ging het een stuk makkelijker. Nu maar wachten op de veren en de krimpkousen.

Zat er nog aan te denken om de groene veren te plastidippen. Maar zo een spuitbus kost ook weer € 20,- . Het moet wel leuk blijven natuurlijk ;)

Ik heb overigens de exeo veren bij carpartsdirect besteld.
 

Happyman

Forumguru
Ik heb meteen de Exeo dempers gekocht omdat deze sterker zijn dan de standaard Skoda dempers. En ik heb maar 1x zin om de boel te monteren dus doe ik meteen in 1 keer goed. Ik was € 28 nog iets kwijt.
 

Happyman

Forumguru
Ik heb een extra set in bestelling staan. Zal eind van de week wel binnen zijn. Deze is dus nog ter overname. € 17 nog iets + eventuele verzendkosten.
 
Bovenaan Onderaan