Autodoc kortingen?

Kanerr

Forumguru
Hi Folks!


Even mijn verhaal. Voor mijn auto ga ik remschijven, remblokken, multiriem, bougies etc bestellen via Autodoc. Nu zag ik toevallig dat ze ook banden verkopen (laat het nou net zo zijn dat ik een setje in 19" nodig heb, bbrrrr duuurrrrr). Goed, dat is best logisch, in winkelmand en bestellen is het idee dus.

Nu weet ik dat Autodoc elke dag andere kortingen hanteert voor onderdelen, dit scheelt op mijn pakket voor de onderdelen alleen al zo een 60euro. Maar de banden blijven tot nu toe gelijk, hmmmm.


Nu is mijn vraag als volgt: Weten jullie of Autodoc ook stunt met de kortingen voor de banden? Deze staat nu al een week lang op 28%.
 

JeSko

Forumguru
Denk het wel, ze geven om de zoveel tijd kortingen per categorie, heb je de app? Daarin krijg ik dan meldingen, bv, nu korting op categorie remsysteem, of categorie Elektrisch systemen, die laatste staat nu op -35%.
 

EdK

Forumguru
Kijk eens bij een lokale bandenboer in je omgeving ! ( en dan geen kwikpit of euromaster etc )
Die lokale is vaak goedkoper dan je vermoed !
Ik kom nu al jaren telkens bij dezelfde en in begin vergeleek ik zijn offerte nog wel met de kwikpit achtigen, maar waren nooit goedkoper..
Dus nu is het per mail een offerte aanvragen voor mijn merk en type band die ik graag rij en zodra de prijs binnen is (all-in) dan maak ik een afspraak met ze.
 

Kanerr

Forumguru
Kijk eens bij een lokale bandenboer in je omgeving ! ( en dan geen kwikpit of euromaster etc )
Die lokale is vaak goedkoper dan je vermoed !
Ik kom nu al jaren telkens bij dezelfde en in begin vergeleek ik zijn offerte nog wel met de kwikpit achtigen, maar waren nooit goedkoper..
Dus nu is het per mail een offerte aanvragen voor mijn merk en type band die ik graag rij en zodra de prijs binnen is (all-in) dan maak ik een afspraak met ze.

Naja Ed ik monteer en balanceer de banden zelf. Dan is de bandenboer om de hoek niet goedkoper. Heb zelf de inkoopprijzen gezien voor bedrijven, ze kunnen niet vechten tegen de online prijzen.

Heb trouwens aantal dagen maar Hankook banden besteld, 113 euro de band. Dikke prima :)
 

EdK

Forumguru
ik monteer en balanceer de banden zelf. Dan is de bandenboer om de hoek niet goedkoper.
Dat is geen vergelijk !
Zelfde als ik zelf me elektra thuis doe of dat ik het laat doen voor 75 eurie per uur.
Maw appels met peertjes vergelijken. :koffie: :cheers:
 

64rhfx

Senior Member
Via autodoc.de zelfs nog iets goedkoper, alleen zit ik nu bij mijn laatste bestelling er al bijna twee weken op te wachten. Dus als je geen haast hebt, de verzendkosten zijn gelijk.
 
Bovenaan Onderaan