AutoBild Qualitätsreport 2016: VW en Skoda samen onderaan...

B.Stuurder

Forumguru
Sowieso ben ik allergisch voor dat soort praktijken, noem het beroepsdeformatie, maar ik vind dat het probleem terug bij de klant leggen en dat vind ik zó onprofessioneel. Dus ben ik ook een hele lastige klant waar je niet vanaf komt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Dus ben ik ook een hele lastige klant waar je niet vanaf komt.
Ik ben een heel makkelijke klant als men eerlijk en open is tegen mij.
Gaat men truukjes uithalen zoals bij de RR toendertijd, tsja dan ontpopt er zich opeens een heel andere EdK.
Toen ik mijn Fabia inruilde voor de RR heb ik gemeld dat ik één sleutel niet meer had.
was geen probleem, en toen reed ik enkele weken in de RR en kreeg ik een rekening voor het leveren en inleren van 1 sleutel.
Tsja de brief kwam in ochtend op mat op een zaterdag en 10 min later heb ik de brief aan de directeur van de dealer weer overhandigd met mededeling dat ik hem niet ging betalen en als hij moeilijk hierover ging doen dat hij mij voor laatst dan zag.
Ach de enveloppe ging zo de prullenbak in en hij vroeg wat ik kwam doen ?
Wel die bak koffie die je belooft had even bij je drinken.....
 

fanSkoda-VW

Donateur
Wellllllllllll, maak gebruik van je wettelijke rechten, zou ik eerder zeggen :-)

Jij hebt met Pon niets te maken. Volgende de NL-wetgever heb jij met de verkoper een contract.
Dus jouw verkoper mag het met jou regelen.
En idd, wat hij met Pon regelt, da's zijn pakkie an.
Jij hebt niets met Pon, helemaal niets. Zo luidt de wet nu eenmaal.
 

Frank C

Forumguru
Good catch. En de Octavia staat zelfs op 7 overall! VAG heeft in Duitsland veel last van Dieselgate en mn feit dat men traag is met het implementeren van de beloofde upgrades.
 
Bovenaan Onderaan