Autobedrijf Arnold de Rijk

Maarten

Forumguru
Vanwege het overgaan van mijn huidige dealer naar een ander garagebedrijf in Breda, zal dit mijn nieuwe dealer worden. (zie DIT draadje)

Autobedrijf Anrold de Rijk te Roosendaal

<<<KLIK>>>


Iemand daar recentelijk ervaringen opgedaan?
 

Koekie

Lid
Ik heb al jaren ervaring met deze Dealer.
Voorheen een Seat gehad en wilde eigenlijk weer een Seat, maar ze werden ook Skoda dealer, tot mijn geluk!
Nu rij ik dus Skoda O2.

Ik kom er nu een jaar of 5 en moet zeggen dat ik altijd naar ten volle tevredenheid geholpen ben. Ze zoeken altijd mee naar een gepaste oplossing.
- Wilde een keer Blue-vision lampen en zij regelden dat middels de kosten in een beurt (moest anders zelf betalen door lease bedrijf).
- Heb je een keer kleine mankementen, dan kun je altijd direct langskomen om er naar te laten kijken. Al is het zelfs tegen sluitingstijd.
- Vakkundige monteurs en behulpzame balie medewerkers.
- Brabantse gastvrijheid !!!
 

nipy

Lid
Hey,

ook wij hebben onze skoda O2 daar gekocht...die we trouwens morgen mogen afhalen. :yeah::yeah::yeah:
Wij zijn tevreden over de verkoper die ons geholpen heeft ( Edwin ). Deze was niet van het "pusherige" type. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen.
De koffie staat ook altijd klaar.


groeten,

Nico

p.s. als onze skoda er is zal ik mij voorstellen op het forum
 

Koekie

Lid
Gefeliciteerd !!!

Hey,

ook wij hebben onze skoda O2 daar gekocht...die we trouwens morgen mogen afhalen.
Wij zijn tevreden over de verkoper die ons geholpen heeft ( Edwin ). Deze was niet van het "pusherige" type. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen.
De koffie staat ook altijd klaar.


groeten,

Nico

p.s. als onze skoda er is zal ik mij voorstellen op het forum

Nico,

Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe bolide. :yeah::yeah::yeah:

Doe ze maar de groeten van me, (Raymond uit BoZ), lol, voorheen Seat Leon Topsport rijder. Ze kennen me d'r vast! lol
 
Jaja zeker.
De verkoper Daan is zeker geen verkeerde vent.
Heb een mooie overname prijs bekomen.
Tussen zijn oplegprijs en de prijs die ik wou opleggen zat 4000€, uiteindelijk is het 425€ geworden. Uiteindelijk iedereen tevreden.
Heb deze middag telefoon van hem gekregen dat ik mijn wagen al na 7 weken ga hebben ipv 10 a 12 weken.:smirk:

Zeker een aanrader die garage
 

Maarten

Forumguru
Kijk aan. Dan heb je goed gehandeld!
Wij hadden dezelfde verkoper.
Prima kerel!
Lekker 'no nonsense'.
 

djmshell

Senior Member
Vriendelijk geholpen tijdens het uitzoeken en bestellen van onze auto, niet te opdringerig.

Donderdag de auto ophalen.

daarna daar in onderhoud... tijd zal uitwijzen hoe het dan verloopt/ bevalt.
 

Maarten

Forumguru
Vandaag heeft mijn tevredenheid in de dealer een aardige deuk opgelopen.
Ik belde naar de Rijk vanwege een technisch probleempje met de DRL. Deze valt af en toe in storing.
Daarvoor wilde ik even langs komen en dat was geen probleem.
Ook vroeg ik of zij een update hadden voor mijn Columbus navigatie. Die bleek er te zijn; 2012-1.
Zij konden en wilden deze er graag voor me opzetten, echter wel tegen betaling van €35,-.
Dit vind ik nou niet echt service naar een trouwe klant.
Ik rijd inmiddels mijn derde Skoda en ben dus aardig merktrouw. Het onderhoud geschied ook altijd bij de Rijk. Maar om nu
€35,- te vragen voor een update...dat vind ik wel een beetje gortig. Zeker als je weet dat een andere dealer deze update gewoon gratis wil installeren.
De consumentenprijs voor een update is ongeveer €149,-. Is het dan niet verstandig om dit gewoon als service naar de klant voor niets te doen?
We hebben niet over een prijzig iets. Per installatie €35,- vragen vind ik wel erg makkelijk aan je klanten verdienen!

Ik heb dus vriendelijk bedankt en ga hem toch echt gratis laten installeren.
 

djmshell

Senior Member
groot gelijk heb je.

Ik heb onze auto ook in onderhoud in Roosendaal.
Maar ik heb al wel gemerkt. dat ze ook accesoires e.d erg hoog prijzen. in vergelijking met andere Skoda dealers. het loont om te shoppen.

en 35 euro voor een update die door menig dealer gratis wordt uitgevoerd vind ik ook gortig.
 

Maarten

Forumguru
Ere wie ere toekomt...

Zoals jullie weten was ik behoorlijk teleurgesteld in het bedrag dat ik neer zou moeten tellen voor een kaartenupdate van mijn Columbus bij mijn dealer.

Ik vond dat ik mijn ongenoegen niet alleen op dit forum moest uiten, maar dat ik ook zelf aan de dealer mijn mening moest laten horen. Ik heb de directeur dus een mail gestuurd.
Vanmiddag werd ik gebeld door de dealer. Ze hadden mijn mail ontvangen en mijn bericht op het forum gelezen. Ze hebben mijn mening en standpunt intern besproken in een vergadering en daar vervolgens besloten om de kaartupdates van de Columbus (RNS510) voortaan als blijk van service en klantenbinding gratis aan hun klanten aan te bieden.

Ik heb de medewerker bedankt voor het prettige telefoontje en hem gezegd dat ik denk dat het een goede keuze is om dit voortaan gratis aan hun klanten aan te bieden!
Fijn om te zien dat de dealer mijn klacht serieus heeft opgepakt! :xyxthumbs:
 

MarcW

Senior Member
Heb bij deze dealer m n Citigo gekocht. Vriendelijk personeel en verder aardig zaken kunnen doen. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat daar met onderhoud en service.
 

JJ1982

Lid
Ik vond de klant vriendelijkheid hier erg tegen vallen. Ging offerte op laten maken. In de eerste instantie laten ze je gewoon. 30 tot 40 minuten rond lopen. Zonder ook maar wat te vragen of kan ik u helpen. Daarna maar zelf gevraagd of het überhaupt mogelijk is om geholpen te worden. Komt er uit eindelijk verkoper die moet helpen. Hoort dat het voor nieuwe octavia is en zucht.:fool: Ja u bent de zoveelste en er zijn er al heel wat in bestelling. Even gauw offerte gemaakt. Met de standart prijzen van skoda en daar kon ik het mee doen. :thumbsdown: Ben gauw naar de vw dealer gereden waar mijn bussen ook vandaan komen en gevraagd of ze ook een octavia kunnen bestellen. Dat wilde ze wel en voor een hele nette prijs. Dus daar de auto besteld. Al met al geen enkele telefoontje van Arnold de rijk later. Ik zal er in ieder geval niet meer komen.:nono:
 
Bovenaan Onderaan