Vandaag heeft mijn tevredenheid in de dealer een aardige deuk opgelopen.
Ik belde naar de Rijk vanwege een technisch probleempje met de DRL. Deze valt af en toe in storing.
Daarvoor wilde ik even langs komen en dat was geen probleem.
Ook vroeg ik of zij een update hadden voor mijn Columbus navigatie. Die bleek er te zijn; 2012-1.
Zij konden en wilden deze er graag voor me opzetten, echter wel tegen betaling van €35,-.
Dit vind ik nou niet echt service naar een trouwe klant.
Ik rijd inmiddels mijn derde Skoda en ben dus aardig merktrouw. Het onderhoud geschied ook altijd bij de Rijk. Maar om nu
€35,- te vragen voor een update...dat vind ik wel een beetje gortig. Zeker als je weet dat een andere dealer deze update gewoon gratis wil installeren.
De consumentenprijs voor een update is ongeveer €149,-. Is het dan niet verstandig om dit gewoon als service naar de klant voor niets te doen?
We hebben niet over een prijzig iets. Per installatie €35,- vragen vind ik wel erg makkelijk aan je klanten verdienen!
Ik heb dus vriendelijk bedankt en ga hem toch echt gratis laten installeren.