Auto Valleigroep Veenendaal reparatie

Hier mijn Skoda Octavia RS iV aangeboden voor reparatie. Klacht was koelvloeistof lekkage uit vloeistoftankje van batterijkoeling, Dus niet van de motor. Echter dit was 2 weken voor mijn vakantie. Werkplaatsplanning was uiteraard weer boordevol maar er werd een plaatsje gevonden om een diagnose te kunnen stellen. Maar er was meer aan de hand dan alleen een lekkage. De warmtewisseleaar bleek lek te zijn en die reparatie neemt veel tijd in beslag van de toch al drukke werkplaats planning. Warmte wisselaar werd vervangen en 3 dagen later was mijn auto klaar. Uit eigen beweging van Valleigroep kreeg ik een coulance regeling voor deze reparatie. Helaas na enkele dagen weer dezelfde klacht tijdens een privé rit. Gelukkig in de buurt van een Skoda dealer die het zegel verbrak, in overleg met Valleigroep Veenendaal, en de vloeistof bijvulde. Wel moest ik zsm terug naar Valleigroep om klacht verder te onderzoeken en nieuw zegel te plaatsen. Halverwege rit naar Veenendaal weer storing koelvloeistof niveau. Hierop Valleigroep gebeld en op advies in benzinemodus naar werkplaats gereden, Auto voor reparatie laten staan en andere auto meegekregen. Maar de auto was te klein om met 3 volwassenen op vakantie te gaan Dus weer omgeruild voor een grotere auto. Valleigroep gaf de auto belangeloos mee. Topgarage en medewerkers.
 
Bovenaan Onderaan