Auto Review test Roomster

Topic in 'Rijimpressies' gestart door Okki, 18-04-2008.

1. Okki

Okki Forumguru Donateur

Test in Auto Review nr. 4 tussen Renault Kangoo Familee, Dacia Logan MCV en Skoda Roomster................

Ach, het moge duidelijk zijn :xyxthumbs:

Bijgevoegde bestanden:

2. Hetzer

Hetzer Forumguru

waar blijft de test???, ik ben nu wel benieuwt :yeah:

3. Okki

Okki Forumguru Donateur

Ik weet niet of ik die zomaar mag (en kan) plaatsen. Het is in ieder geval een leuk blad, te koop bij tankstations (BP) en lectuurzaken. Kost 2,99 en verschijnt iedere maand. Staan leuke test's in. Aanrader :cheer:

4. EdK

EdK Forumguru

Ach de conclusie kun je altijd ff overtypen !!

5. Fabia

Fabia † In Memoriam

Dat doe ik wel vaker met auto test. Niet de hele test maar wel de eindconclusie daar moet volgens mij wel kunnen.

6. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

De AutoReview schrijft in bijna alle gevallen tests over van de AutoZeitung. Dus mss heb je geluk als je op www.autozeitung.de even zoekt op Roomster.

7. Okki

Okki Forumguru Donateur

Aber jawohl, das ist im Deuts, ich schreibe die Niederlandische versione

8. van_der_P

van_der_P Senior Member

De test waar het hier over gaat staat in het aprilnummer. In het meinummer staat een test van de Fabia Combi met 1.9 dieselmotor.
    De test had plaats tussen de 207 SW de clio Estate en de Fabia Combi, alle 3 met diesel krachtbron.
    Het zal niemand verbazen welke auto won, juist ja de Fabia omdat die het goedkoopste is de grootste kofferbak heeft, en het zuingst met de ook al dure dieselolie omspringt

Deel deze pagina