Auto radio

michelvalk

Actief lid
Hallo
Welke auto radio hebben jullie in de auto zitten ik heb een kenwood radio van 2004 die vast zit met tape dus is nodig aan vervanging toe

Arjan1985

Forumguru
Wat is je budget?
Heb er Pioneer in zitten. Zat er al in toen ik hem kocht in 2015. Fabia 1.
Doet het nog steeds. Hufter proof dus.
Je kunt ook met wat aanpassingen aan je dashboard voor een din2 radio gaan. Dan vervalt dat opberg bakje. Maar heb je een scherm en evt CarPlay.

michelvalk

Actief lid
Ik heb er een kenwood 2din nu inzitten maar die zit vast met tape heb een display los voor me carplay zo dat ik me tom tom kan gebruiken om me mobiel maar heb een achteruit kijk camera dus zoek een 2 din met scherm ik heb zo ding van alieexpress gehad die deed het tot ik ging auto rijden dan ging hij uit en zo dra ik stil sta met de auto deed de radio het weer

Arjan1985

Forumguru
Tsjaa ik heb geen ervaring met Alie, wat ik graag zo houd. Als je de zoek functie gebruikt zijn er wel veel dingen over geschreven. Ik zoek vaak via Google. Bijvoorbeeld
Radio + Fabia 1 + din2 + forum.

Dit forum komt dan bovenaan met alle artikelen over radio’s en Fabia 1

IMG_6455.png

michelvalk

Actief lid
Ik ga vandaag deze kopen op marktplaats dat is de zelfde merk als wat ik nu heb allen een model na mijn radio

Bijlagen

• Screenshot_20240824_132630_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20240824_132630_Marktplaats.jpg
    226,2 KB · Weergaven: 9
  • Screenshot_20240824_132743_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20240824_132743_Marktplaats.jpg
    387,9 KB · Weergaven: 9

EdK

Forumguru
Spelling & Schrijfstijl:

Wij verwachten van onze leden dat ze letten op hun spelling en schrijfstijl.
Op dit forum is de voertaal Nederlands.
Maak volledige zinnen en zorg voor voldoende structuur en interpunctie in je tekst.
Het is niet gewenst berichten te plaatsen, die lastig leesbaar, onbegrijpelijk of onduidelijk zijn. Dergelijke berichten worden verwijderd, het Skodaforum.nl team zal zich niet belasten met taalkundige corrigerende werkzaamheden.

We verwachten echt geen ABN hoor , maar een beetje leestekens en ordelijk en begrijpelijk je tekst neerplanten hier helpt jou uiteindelijk ook !
Want dan begrijpen we wat je uiteindelijk echt bedoeld en kunnen we je ook gerichter helpen !!

Voor nu om je te helpen zou ik zeggen kijk eens bij Zenec.com ! Die leveren plug and play units.

Bovenaan Onderaan