Auto Lakeman

Waalko Kramer

Forumguru
Goedemorgen Skoda-vrienden,

Vanochtend tijdens het tanken sprak ik een andere Skoda-rijder en die vertelde mee dat Autobedrijf Lakeman uit Purmerend er mee stopt per 1 juli 2015.

En Heron-auto neemt het dealerschap over. Kleine autobedrijven worden allemaal opgeslokt door de grote jongens.
 

Michelv.

Forumguru
Tja, de grote bullebak Heron(overigens een K-bedrijf) slokt heel veel op de laatste tijd, hadden alleen vw en Audi in het verleden maar laatst al Seat erbij en nu dus ook Skoda.
 

Blackokkie2

Forumguru
Nee, is.

Onze officiële Volkswagen dealer is Heron Auto.

Ontdek de veelzijdigheid van Volkswagen via Heron Auto en Stern.
 

EdK

Forumguru
Wel als Lakeman Heron gaat worden dan moet ik nog maar een dorp verder gaan voor me onderhoud....
Dus Schipper in Zwaag plaats nog maar een extra brug in de garage.....
 

EdK

Forumguru
Neuhh @Michelv. dat niet maar ik weet dat er veel klanten zijn bij Lakeman vanwege het ongedwongen en het familie bedrijf.
En als dat gaat wegvallen en we op de zakelijke en onpersoonlijke tour worden behandeld dan zullen er veel gaan weglopen en dus bv richting Zwaag gaan...
 

bartvw

Forumguru
Ik ben in 2009 beland bij Heron (VW) IN Purmerend waren toen in een fase waarin ze volgens eigen zeggen niet zo goed te boek stonden bij Pon.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik in ruim 6 jaar altijd netjes en keurig behandeld ben.
Had zelfs na ruim 2 jaar (einde fabrieksgarantie)een motorstoring die zeer hardnekkig was ,waarbij meerdere dingen vervangen moesten zonder dat het mij ook maar 1 cent heeft gekost.
Als ik alle reviews over alle bedrijven lees wil je naar geen één bedrijf meer toe.

Grt Bart
 

EdK

Forumguru
Geloof je best dat Heron in Pénd goed is , maar ik doe nog steeds het liefst zaken met kleine / familie bedrijven.
Dit omdat je hier in algemeen als persoon en niet als nummer word gezien...
En kan best zijn dat de mensen van Heron die in toko van Lakeman komen te staan het goed gaan doen, maar dat zal dan de toekomst gaan uitmaken...
 

Tuulster

Forumguru
Bijzonder prettig bedrijf; Lakeman in Purmerend!

Zeer goede ervaringen mee.
Mij Sub is er niet in vast onderhoud maar ben er een paar keer geweest met acute storing, altijd super netjes en zeer snel geholpen.

Jammer!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

turboturbo

Forumguru
Ik was er ook tevreden klant.

Ik heb Amstelveen nog als uitwijk mogelijkheid. Zit een hele kleine dealer waar je prettig bejegend wordt.
 

Waalko Kramer

Forumguru
Vertel.....
wat is je bron in deze ?
Of is dat een aanname die op gevoel is gebaseerd ?

Ik hoorde vanochtend iets bij Heron.
Pon wil alle 4 merken met bedrijfswagens bij elkaar brengen

Dus conclusie alle zelfstandige Skoda dealers worden straks opgeslokt door Pon!
 
Bovenaan Onderaan