Auto heeft geen vermogen

Icafpo

Nieuw lid
Hallo,

Sinds een paar dagen komt het voor dat de Skoda bij de stoplichten afslaat. Wanneer je hem dan weer start gaat dit moeizaam en wanneer je gas geeft maakt hij geen toeren . Wanneer je de auto weer uitzet en opnieuw start en hij pakt hem meteen goed zijn alle problemen verdwenen en rijdt hij weer goed . Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ? Het is een Skoda superb 2.0 classic
 

Icafpo

Nieuw lid
Hallo joske

Dat wist ik niet ben nieuw sorry.
Bj 2004 km 235.000.
Het probleem is juist dat hij geen storing aangeeft ......
 

Bakkertje

Forumguru
Wat voor een motor ligt er in de Superb uit 2004? (je mag kiezen uit: 2.0, 1.8T of 2.8 v6 als het een bezine is. Dieselen kan met een 1.9 100pk, 1.9 130 pk, of een 2.5 v6 TDI..)

Maakt airco aan of uit nog iets uit?
 

Icafpo

Nieuw lid
Hallo bakkertje

Het is een 2.0 liter benzine classic uitvoering .airco aan of uit maakt niet uit .
 

Bakkertje

Forumguru
We hebben (nagenoeg) hetzelfde blok in onze Beetle. Dingen waar ik aan zou denken: Gaskleppenhuis schoonmaken en opnieuw inleren. Ergens een vaccuum lek (bij ons laatst de leiding van hoofdremcilinder naar inlaat vervangen).
Heb je de auto al eens uitgelezen (laten lezen) met bijvoorbeeld VCDS (Vag-Com)? Bij onze Beetle kon ik daar best veel terugvinden. Die gaf in de auto verder ook geen enkele foutmelding.
 
Bovenaan Onderaan