Auto getuned bij Leenders Autotechniek

fireben

Forumguru
auto net getuned en ik moet zeggen het is een hele verbetering wow :D:D:D:jaja: en had wel me twijfels erover maar toch gedurfd en heb er zeker geen spijt van hij rijd heerlijk nu lekker snel ook op de rijksweg met inhalen wow perfect zo echt een aanrader voor iedereen :D:D:D:yeehaa::yeehaa::yeah::rockon:

ik heb bij leenders autotechniek laten doen erg vriendelijk goed bedrijf :thumbsup:

fireben

Forumguru
en die Autotechniek Leenders zijn echt goed hoor en vriendelijk geholpen ik vind het een goed bedrijf :D:D

Edwin83

Senior Member
Veel plezier met het extra vermogen. Nog een reden dat je voor deze chipper hebt gekozen? De website gaf me niet de indruk dat hij veel auto's chipt.

fireben

Forumguru
Veel plezier met het extra vermogen. Nog een reden dat je voor deze chipper hebt gekozen? De website gaf me niet de indruk dat hij veel auto's chipt.
via via maar in de racerij is die wel bekend en op auto tuning ik vind hem wel goed en netjes gedaan :thumbsup:

Last resort

Forumguru
Dat had ik ook toen de Fabia bij JD was geweest. Maar waar ik eigenlijk nog blijer van werd was toen we op vakantie waren in de bergen in Oostenrijk. Met volle belading gewoon mee kunnen komen, terwijl we dit voor de tuning niet konden.

fireben

Forumguru
Dat had ik ook toen de Fabia bij JD was geweest. Maar waar ik eigenlijk nog blijer van werd was toen we op vakantie waren in de bergen in Oostenrijk. Met volle belading gewoon mee kunnen komen, terwijl we dit voor de tuning niet konden.
ja dat geloof ik graag dadelijk weer naar kroatie hahaha

Bovenaan Onderaan