Auto Aarts, Heerlen

higgy

Forumguru
Echt te belachelijk voor woorden.
Sterkte!
En ben benieuwd naar het antwoord van Skoda. Dat kon je indirect wel eens een telefoontje van Aarts opleveren, want die zijn daar niet blij mee. Dat hadden ze echter 4,5 week geleden moeten bedenken.

Karstieman

Forumguru
Vandaag nog maar eens gebeld, en morgen zou ik 'm -volgens de dealer- kunnen komen ophalen /forum/images/graemlins/cheer.gif

Laten we hopen dat het ditmaal ook zo is en dat de aflevering heel erg keurig verloopt.
Dat zou de negatieve indruk die ik van deze dealer gekregen heb misschien een beetje positiever kunnen maken /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif

Droopy

Actief lid
Karstieman,

we duimen met je mee /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Exciter

Administrator
Karstieman zal vandaag niet verschijnen, denk ik...
Is gesignaleerd in zowat alle grote steden van Nederland. Opvallend waren de tijstippen, dat dit gebeurde. Tussen Nijmegen en Amsterdam was hij maar 1 uur aan het tuffen...

/forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru
Karstieman zit te stuiteren op zijn stoel, want pas om 15.00 kan ik 'm ophalen /forum/images/graemlins/cheer.gif

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Karstieman zit te stuiteren op zijn stoel, want pas om 15.00 kan ik 'm ophalen /forum/images/graemlins/cheer.gif

[/ QUOTE ]

Het zal inderdaad de hoogste tijd worden dat de auto wordt afgeleverd als ik jou was Karstieman zou ik een paar extraatjes vragen voor het lange wachten. /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Dutch4x4

Senior Member
Wohoo... Tijdens mijn Britse weekend deze hele episode gemist!

Leest als een thriller, ben nu wel heel benieuwd naar de ontknoping... /forum/images/graemlins/grin.gif

Dat vreselijke 'Seat Leon 1.9 TDi Sport' moet in ieder geval zo gauw mogelijk achter 'Mijn auto:' weg!

En sta je nu trouwens nog achter je openingspost, Karstie?

Droopy

Actief lid
Ik ben benieuwd wat voor aflevering hij gekregen heeft, een rode loper, een jaarlang een wekelijkse bos bloemen /forum/images/graemlins/471.gif, ......
Hij laat ons wel erg lang in spanning, of komt er een post met alleen maar huilers (hoop het echt niet voor hem)

Karstieman

Forumguru
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb 'm !
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Zo, ben ff rijden. Tot vanavond !!!!!

Exciter

Administrator
Zelf ik raak er opgelucht van.

JUPPIEEEEEE!!! /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif

Karstieman

Forumguru
Iedereen bedankt voor het meeleven met deze zware bevalling.
Ik ben een stuk opgeluchter nu (en de dealer ook denk ik /forum/images/graemlins/grin.gif)

Hier komt het verschuldigde -tevens laatste- deel: De aflevering.
Vooraf 2 zeurpunten: /forum/images/graemlins/722.gif
Een minpunt vond ik wel dat er geen verklaring of excuus afkon voor de veel te late levering. /forum/images/graemlins/frown.gif
Wat me ook zwaar geirriteerd heeft, was dat er tijdens het wachten geen belletje van hun kant afkon om even door te geven wat de status / verwachtte afleverdatum zou worden. /forum/images/graemlins/frown.gif

De rest is positiever: /forum/images/graemlins/cheer.gif
De aflevering verliep eigenlijk heel erg netjes /forum/images/graemlins/smile.gif
Bij binnenkomst stond mijn nieuwe O2 al heerlijk te blinken en was keurig netjes klaargezet om er zo mee weg te rijden.
Goede uitleg gekregen van alle belangrijke onderdelen, opties en snufjes.
Gelukkig nam de dealer zich hiervoor alle tijd, wat wel zo prettig overkomt.
Een flesje wijn kon er zelfs nog af ! /forum/images/graemlins/473.gif

Maar waar het om gaat: ik heb mijn zwart monster en daar ben ik blij mee. /forum/images/graemlins/cheer.gif

Ik zal vanavond een aantal kiekjes uploaden in de fotogallerij /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Droopy

Actief lid
Karstieman,

gefeliciteerd /forum/images/graemlins/aangenaam.gif met je mooie nieuwe aanwinst, kijk niet meer achterom en geniet iedere dag van je nieuwe aanwinst

Droopy

Actief lid
Hij laat ons waarschijnlijk voelen hoe het is om op iets moois / leuks lang te moeten wachten /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan