Audience radio van Superskoda

deusjevo

Forumguru
Kreeg een mailtje van superskoda, hebben nieuwe Audience radio's in de aanbieding voor 99 euro.
Weet alleen niet of het een koopje is :grin:

Dear superkoda.com customer,

we would like to wish you Merry Christmas and also offer you
our christmas special:

original Skoda Auto,a.s. audio unit AUDIENCE MP3
with integrated 6cd changer for special 99eur (MSRP 866eur).

Units are brand new, sealed, under Skoda auto,a.s. warranty.

Specs:
- original Skoda Auto,a.s. product
- brand new, never used, original packed, never opened
- full Skoda Auto,a.s. warranty
AM/FM Empfänger
- 24 Speicher
- RDS
- Höhen- und Basseinstellung
- CD-Player
- MP3-Format-Player
- changer for 6 CD
- Maxi-DOT-Eingang
- MFL-Bedienung möglich
- komfortable Codierung
- 4 x 20 W-Verstärker
- CAN-Bus
- grosses DOT-Display mit Aussentemperatur- und Zeitanzeige, mit Eingang für Einparkhilfe, Climatronic und Freisprecheinrichtung

If you want to save huge money or just earn money on re-selling it, this is your chance.

Best Regards

superskoda.com team

Wild Chocolate

Senior Member
Kreeg een mailtje van superskoda, hebben nieuwe Audience radio's in de aanbieding voor 99 euro.
Weet alleen niet of het een koopje is :grin:

Kun je dat laatste misschien even toelichten? Waarom zou 100 euro voor een radio met ingebouwde cd-wisselaar geen koopje zijn? Ik zie geen addertje onder het gras o.i.d. Komen uiteraard nog wel verzendkosten bij, volgens mij 24 euro. Maar dan nog lijkt het me een prima aanbieding.

Cordoba

Forumguru
Als ik 'm goed lees, geen USB-aansluiting, geen i-pod, geen SD-card, geen blue tooth (alleen de aansluiting om externe BT-module aan te sluiten) en maar 4 x 20 W uitgangsvermogen.
Niet slecht, maar volgens mij wat gedateerd product.

Noord26

Forumguru
Maximaal wattage zegt totaal niets over de kwaliteit van het geluid en ook niet hoeveel het in RMS wattage is. Dat oudere type kan zo maar eens beter klinken als een nieuwer type met meer wattage. Hmm.. 4x150W RMS in een Alto klinkt best aardig. :)

Noord26

Forumguru
Oei, oei, we gaan off-topic..

Meeste mensen staan er juist van te kijken dat ik hem juist vrijwel altijd niet harder heb staan als iemand anders hoor. Je hebt zo alleen meer controle over de high-end speakers (voor kenners: Focal Anniversery 165 V30's) en dat betaald zich terug in de kwaliteit van het geluid. En demping van de voordeuren betaald zich ook terug in een aangename stilte in de auto, zelfs als de audio uit staat. Daar vebazen mensen zich meer over.

Wil ook niet lullig doen, maar een Alto is nog altijd sneller als een Greenline in een sprintje van 0 - 100 km/h, zelfs zonder jet-propulsion.. Dat is reeds meerdere malen getest. GL is niet sneller te krijgen als 14,5s. Alto rond de 13,0s.. Tussensprintjes is een ander verhaal door het koppel. :)

Cordoba

Forumguru
Maximaal wattage zegt totaal niets over de kwaliteit van het geluid en ook niet hoeveel het in RMS wattage is. Dat oudere type kan zo maar eens beter klinken als een nieuwer type met meer wattage. Hmm.. 4x150W RMS in een Alto klinkt best aardig. :)

Als het goed is, is er gewoon een vaste verhouding tussen RMS vermogen en max. vermogen/muziekvermogen of wat voor mooie term dan ook. Het vervelende is dat er standaard manieren zijn om de specs aan te geven maar de 'marketing' verzint steeds weer een andere methode om een systeem beter te laten lijken op papier.

Overigens als je gewoon goede muziek draait, hoef je 'm niet zo hard te zetten, dan heb je geen vervorming nodig om te maskeren dat het slechte muziek is.:super:

Chatslet

Forumguru
@Noord26:ASR uit zetten en je moet zorgen dat bij het wegrijden die turbo op gang is. Koppeling ingedrukt houden en toerental op zo'n 2500 a 2700 RPM houden. Bij groen licht koppeling snel loslaten en bij het aangrijpen direct vol gas. Op schakelen tegen de 3000 RPM en vanuit ze 4 naar ze 5 bij zo'n 3200 RPM. Kun je zelfs lekker bandjes piepen met je Greenline.

Bovenaan Onderaan