Audience radio, geen geluid

leootjoo

Nieuw lid
Ik heb net als een aantal andere mensen, te maken gehad met een knal uit de Audience, waarna enkel tikken te horen zijn. Na enige tijd lost dit vanzelf weer op. Ik heb ook, tussen Kerst en Oud&Nieuw meegemaakt dat er geen geluid uit de radio komt. Alles lijkt te werken, althans het display, maar er komt geen enkel geluid uit. Ik was hiermee de volgende dag naar de dealer geweest (nog steeds geen geluid). Ik geef de sleutel aan een monteur. De monteur stapt in, zet het contact aan en.. de radio speelt gewoon!! De monteur kwam met een verhaal dat er zelfdenkende electronica in de auto zit die op eigen initiatief, bepaalde verbruikers uit zet als ie dat nodig vindt. Maar wat dan bepaalde omstandigheden zijn kon hij niet vertellen. Als ik er meer last van zou krijgen was de enige optie om een nieuwe radio te bestellen.
crazy.gif
Gisteren had ik weer hetzelfde. Op een gegeven moment moest ik even met mijn lichten seinen en toen begon de radio weer geluid te geven! Voorlopig doet ie het weer maar ik hou m'n hart vast als we straks naar Oostenrijk moeten.
 

lapje

Nieuw lid
Heb hetzelfde probleem. In korte tijd 2 x gehad dat de radio geen geluid meer gaf. Maar een Skoda bevat blijkbaar een 'self healing' systeem want nadat de auto even is uitgezet werkt het ineens weer. Wel vreemd. Als het vaker gaat gebeuren ga ik even bij de garage langs.
 

Rallye

Forumguru
Ik heb het al eens met de Stream gehad. Contact af en weer aan en toen deed hij het weer.
 

Boet

Actief lid
Grappig. Ik heb dat begin van de week met de Dance-radio gehad. Door de tunnel heen, over een richeltje, een korte tik te horen en geluid weg..

Thuis de contactsleutel verwijderd, weer geplaatst en alles doet het weer prima.

Heel apart...
 
Bovenaan Onderaan