Audience blijft hangen op 'phone'

Frisco

Lid
Audience i.c.m. Parrot CK3100 blijft regelmatig op 'Phone' hangen na beëindigen gesprek en kan dan niet meer bediend worden. Is dit een software matig iets (Parrot heeft laatste firmware) of heeft het met de bekabeling te maken?
 

Tallguy

Forumguru
Hang je op via de Parrot of je GSM? Het is gebleken dat je met after-market carkits eigenlijk altijd moet ophangen via de carkit en niet via je GSM.
 

Frisco

Lid
Maakt niet uit of ik ophang via de Parrot of de GSM.

Het vervelende is, dat zodra de Audience hangt op 'Phone' en er geen actief gesprek (meer) is op geen enkele mogelijkheid de radio weer uit deze stand te halen is voor zover ik weet.

Iemand een idee?
 

Frisco

Lid
De enige mogelijkheid om de Audience weer uit de stand 'Phone' te halen blijkt meerdere keren een telefoongesprek op te bouwen en weer af te breken. Het lijkt erop dat de Parrot blijft aangeven dat er een gesprek gaande is terwijl deze al is afgebroken. Je ziet nl direct na ophangen heel kort de Audience terug gaan naar de radio stand om vervolgens weer terug te keren naar 'Phone'.

Zou dit ook aan slechte bekabeling/contacten/massa kunnen liggen?

Ben benieuwd of iemand dit euvel (her)kent.
 
Zeker dat ik dit probleem herken. Bij mij werkt het altijd om de bluetooth op de telefoon even uit te schakelen. Dan doet de radio het direct weer. Vergeet je daarna niet weer te verbinden bij toestel en radio..
 

Tallguy

Forumguru
Ik herken het euvel wel, had ik ook met mijn CK3100. Daarom dat ik nu ook een Fiscon carkit (morgen) laat inbouwen.
't was met de Parrot idd net alsof het carriersignal open bleef en de verbinding niet werd afgesloten totdat je het contact uitzette of de BT connectie verbrak. Erg irritant.
Geen Parrot meer voor mij voorlopig!

Heeft een reset nog geholpen?
 
Bovenaan Onderaan