</font><blockquote><font class="small">Citaat: TDIDSG</font><hr />
Jongens proef ik hier frustratie. Ik rij nu al meer als 1 jaar als 2de auto een TT roadster. Inderdaad mijn Octavia stuurt beter als mijn Touran maar komt niet in de buurt van de TT, en dat met een golf 4 onderstel.
Maar ik wil geen appels en peren vergelijken, maar de vergelijking van frankie met een new beetle gaat niet op. Ook al lijkt het onderstel op papier hetzelfde, rijden is een wereld van verschil. Ik weet het verschil heb namelijk ook met de new beetle gereden.
[/ QUOTE ]
Niet zo "gevoelig" zijn jongens /forum/images/graemlins/smile.gif Ik zeg toch ook niet dat een TT slecht rijdt of slechter rijdt dan een Golf.. Heb zelf nooit in een TT gereden. Maar je moet toch toegeven dat het niet de meest exiting keuze was om het GolfIV platvorm te gebruiken. Was puur een economische keuze. Ik weet ook dat de techniek niet precies gelijk is aan die van de Beetle, maar gevoelsmatig had je toch iets minder lopende band verwacht, of niet ? ik denk dat in de reactie ook meespeelt dat ik de auto domweg niet mooi vond. Maar da's mijn mening en heeft niets met feiten te maken. De vorige TT was veel te veel wannabe naar mijn mening.
Ps: waarom was dat spoilertje opeens ook alweer nodig op de TT's ??? /forum/images/graemlins/crazy.gif