Luuk's Audi

CDK

Forumguru
Ex montage waarschijnlijk dan? Vrees dat er minimaal de helft bijkomt voor de man-uurtjes...
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

LT83

Forumguru
Ja puur het onderdeel, maar dat gaan we niet doen natuurlijk. Mijn 3 inch Milltek met sportcat was nog een stuk goedkoper :tongue:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Vandaag de olie van de bak + koppeling (incl filter) en het differentieel vervangen.
Was nog wel niet helemaal aan de beurt, maar ik had wat kleine problemen. Bij koude motor kreeg ik wat hikjes (net of hij wil overschakelen en zich bedenkt) in de 3 en 4 tussen de 2000-3000rpm. Als ik circa 20 min onderweg was dan merkte je er niets meer van. Ook bij uitlezen uiteraard geen foutmeldingen. In overleg met mijn garage (universeel) en na even telefonisch contact met JD maar eens wat olie (14liter) laten vervangen. Olie van het koppelingsgedeelte zag er oud en slecht uit....Fingers crossed dat het probleem weg is......
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Dat valt dan weer mee, lijkt op een gevalletje achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar...
 

LT83

Forumguru
Ja klopt Corne. ik het boekje staat dat alles 40k geleden vervangen zou zijn. Maar de olie van het vernellingsbak gedeelte en diff zag er goed uit. Olie van het koppelingsgedeelte was erg slecht. Dus waarschijnlijk niet vervangen, misschien vergeten door een onbekwame monteur?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru

ertromp

Forumguru
Mooi materiaal :thumbsup: Ben benieuwd of met die intake de 500 gehaald gaat worden. Die intercooler zal dan zeker hard nodig zijn
 

LT83

Forumguru
De intake en koeler er inmiddels op. Echt een heerlijke supercharger whine nu, tegen het lompe aan maar acht ;)
Vandaag even snel gewassen en getankt, dan is hij mooi klaar voor dinsdag richting JD.
Helaas viel na het tanken de slang uit de houder, natuurlijk met de metalen kop in mijn zijpaneel
Na enkele krachttermen heb ik mij maar bij deze onbenulligheid neergelegd ( in hoever dat kan).
Paar weken geleden heb ik ook een met sneeuw bedekt stoeprandje geraakt met zon 50km/h, dus in het voorjaar maar eens deze puntjes weer strak laten maken.
 
Bovenaan Onderaan