Audi Rotor Velgen 20 Inch

Tuulster

Forumguru
NICE :thumbsup:, maar........ Skoda logo op de zijkant...... :nono: en heb je ook iets op de neus geplakt.......? :arghh:

Afijn smaken verschillen :troost:
 

FlavioX

Forumguru
Ik had een lelijke lakbeschadiging links en had geen zin om dat te laten repareren. Twee logo's van AliExpress was goedkoper...
 

FlavioX

Forumguru
Oké...., :arghh: en zie ik het nou goed dat er ook iets op je neus staat of lijkt dat maar zo.......

Misschien ben ik in mijn hart nog steeds een Mercedes rijder (ooit een 500E gehad) en wil ik een ster op de motorkap zien... :D
 

Bijlagen

  • 3D Logo Pure Metal Skoda Hood Badge.JPG
    3D Logo Pure Metal Skoda Hood Badge.JPG
    55 KB · Weergaven: 62

B.Stuurder

Forumguru
Ach het is toch geen discussie, iedereen geeft zijn mening en niet iedereen vindt hetzelfde mooi.
Ik denk juist dat het getuigt van de openheid van dit forum en het comfort dat mensen voelen zodat ze vrijelijk hun mening geven.
Zolang het niet persoonlijk wordt, moet dat toch kunnen?
 

B.Stuurder

Forumguru
Persoonlijk is het niet mijn smaak, maar ik denk dat er zeker mensen zullen zijn die mijn auto zullen afkeuren qua design. Als ik het maar mooi vind en dat geldt ook voor @FlavioX, het is zijn auto en gelukkig mag je lekker zelf weten wat je daarmee doet. (Binnen de regels van de wet dan wel)
 

EdK

Forumguru
Heb je dan het Skodalogo in de plaats van de Ster geplaatst ??
Mogen ze namelijk van mij zo invoeren bij Skoda... als dan zo'n "" skodaliefhebber zijn logo's etc wil verwijderen dan
zal hij met gaten in zijne wagen moeten rijden....!!!:deuk::deuk:

Maar @FlavioX gewoon lekker je wagen blijven pimpen zoals gij dat mooi vind !!
Ge moet maar denken dat ze beter over uw kunnen lullen dan van u eten, want dat laatste is een stuk duurder...
 
Bovenaan Onderaan