Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gelukkig weet iedereen ook dat als een auto minder snel is dat je ook minder te corrigeren hebt om hem door een bocht te krijgen,
bij regen boeit het geen drol wat voor auto je onder je kont hebt, in verhouding staan ze dan allemaal gelijk aan elkaar. (op een bochtig circuit dan wel te verstaan).
beetje jammer dan weer dat het op een circuit gebeurt door een presentator die niet eens een helm draagt of beschermende kleding.
@sitechris: Nou, als ik mag kiezen voor een O2 (dan wel graag de RS met DSG en maatwerkchippie of stage 4) + een koffer geld of een R8 met strik, dan ga ik toch voor de eerste optie.
Ik denk dat een sportauto met ultrabreed rubber op een nat circuit niets te zoeken heeft. In dit geval zelfs geen R8 met 4WD. Overigens droeg de bestuurder die de testrondjes reed wel een (witte) helm.
Ik denk niet dat het onderstel en alle andere onderdelen van de Roomster tempo 250 plus aan kunnen. Ergo......je Roomster zal niet heel erg oud worden ben ik bang.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.