Audi R8 V10 vs Skoda Octavia

Captain Hook

Forumguru
Leuke vergelijking...
Daar sta je dan met je dure premium auto.

Vraag me af als ze nou een 4x4 O2 hadden genomen, dan was de stand misschien wel gelijk op gegaan.

darkprojectx

Forumguru
gelukkig weet iedereen ook dat als een auto minder snel is dat je ook minder te corrigeren hebt om hem door een bocht te krijgen,
bij regen boeit het geen drol wat voor auto je onder je kont hebt, in verhouding staan ze dan allemaal gelijk aan elkaar. (op een bochtig circuit dan wel te verstaan).

beetje jammer dan weer dat het op een circuit gebeurt door een presentator die niet eens een helm draagt of beschermende kleding.

ik vind het maar een onzin test

sitechris

Donateur
Grappig filmpje. Ik kies toch nog steeds voor de R8 als ze allebei met een strik voor mijn deur staan :)

Racer

Lid
@sitechris: Nou, als ik mag kiezen voor een O2 (dan wel graag de RS met DSG en maatwerkchippie of stage 4) + een koffer geld of een R8 met strik, dan ga ik toch voor de eerste optie.

:)

E

Ex-lid 2926

Ik denk dat een sportauto met ultrabreed rubber op een nat circuit niets te zoeken heeft. In dit geval zelfs geen R8 met 4WD. Overigens droeg de bestuurder die de testrondjes reed wel een (witte) helm.

sitechris

Donateur
Ik denk niet dat het onderstel en alle andere onderdelen van de Roomster tempo 250 plus aan kunnen. Ergo......je Roomster zal niet heel erg oud worden ben ik bang.

aiva tco adoks

Forumguru
Ik heb al een dagje Trackday geboekt!!!!!:24:

Nu maar hopen op regen en een
images
hehehe

Bovenaan Onderaan