Audi A4 Cabrio (B7)

leon-cupra

Forumguru
Net beetje aan het inlezen, blijkbaar zou het AIRCAP-systeem van Mercedes dit "probleem" verhelpen. Geen wind voor ee passagiers.

image.MQ6.12.20190913085919.jpeg
 

Derooke

Forumguru
De madam een gezinswagen geven en zelf een cabrio kopen. Ik heb 2 kids en een 2-zit cabrio. Zeer zelden is het vervelend maar voor alles is een oplossing. Uiteindelijk als je alle drie de kids eens moet wegvoeren, kunnen ze toch in een 4-zit? Jij en je 3 kids. Moet de vrouw mee, neem je gewoon de gezinswagen.
Vrouwtje kan helaas niet rijden door medische redenen. Anders zou ik direct een cabrio kopen maar als de kids groot zijn (kids zijn 9maand , 9jaar en 10jaar) zou het wel kunnen . Maar binnen 18 jaar gaan we mss al vliegen door de "straten" . . .
 

MarcoO2

Forumguru
Hé, gave bak, in een mooie uitvoering! Goeie kleur, goeie velgen, dikke wagen zo! Ik heb daar een jaar geleden ook naar zitten kijken, toen ik om me heen keek naar een vierzitscabrio. Het nadeel van de Alfa Spider is dat je er niet met z'n vieren in kunt zitten.

Het verbaasde me toen hoeveel hele dikke A4's er op de markt zijn, ook met de dikke V6, voor hele schappelijke prijzen. Met deze auto heb je voor niet teveel geld écht een knappe auto voor de deur staan. Uiteindelijk hebben we 't toen niet gedaan, omdat we 'm toch niet heel veel gebruiken (we hebben ook allebei nog een auto van de zaak), en dan is het toch nog weer een prijzige hobby. Plus dat je inderdaad met z'n vieren tóch niet heel relax zit achterin.
 

Ericw

Forumguru
Bedankt @MarcoO2
Je zegt dat er zat te koop is voor redelijke bedragen, denk dat dit maar deels waar is.
Ben je op zoek naar een mooie/nette A4 van het B7 model die niet giga veel heeft gelopen EN geen automaat heeft (die "DAF" automaten zijn bar slecht!) dan wordt de spoeling toch behoorlijk dun had ik al gemerkt...:(
De prijzen hiervan liggen dan ook wat hoger.
Ben zelf al met al klein jaar aan het zoeken geweest, of hadden veel te veel gelopen, of een dubieuze historie, of "verbouwd", of "verkeerde" kleur (wilde persé geen zilver grijs).
Uiteindelijk tegen deze aangelopen en die voldeed aan veel van onze eisen/wensen. :yeah:
 

Ericw

Forumguru
Dank je @VAG-man!
Volgens mij bestaat er een hardtop voor dit type, maar zijn ze heel zeldzaam en kosten ze een paar 1000 €€.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan