Arno's O²

Skodarno

Senior Member
? Zoals je ziet heb ik mn post al gewijzigd. Dit forum werkt net weer wat anders met dingen. Maar bedankt voor het compliment hoor! :rolleyes:

Skodarno

Senior Member
Veerpootbrug van Wiechers besteld net als een set H&R veren (5cm). Heb ook een Sony 2din liggen welke ik nog moet inbouwen. Ook de auto voorzien van Climair visors en heb een Heko winter grill cover liggen voor als het straks erg koud wordt. Zal foto's uploaden als ie klaar is.

Skodarno

Senior Member
Thx, staat al een tijdje op 18 inch met Uniroyal Rainsports. Auto is tevens gechipt door VAG Techniek. Projector lampen zitten er ook een hele tijd in trouwens. Laatste update was de Milotec bumper grill

Noord26

Forumguru
Wat zijn je ervaringen van het chippen door VagTechniek? Ik heb van hun een aanbieding gekregen namelijk incl rollenbank, maar die rollenbank zijn ze momenteel nog aan het installeren.

Skodarno

Senior Member
Auto is merkbaar vlotter maar verwacht geen enorm verschil. Helaas geen uitdraai, rollenbank waren ze toen ook mee bezig. Erg prettige lui daar iig, was de trip vanuit Friesland wel waard :tongue:

Skodarno

Senior Member
Weet ik zo niet, zag ze liggen bij de lokale autoboer en vond ze ook mooi :tongue: Random 5 spaak. Hier nog een paar laatste fototjes want de auto is inmiddels verkocht...

DSC_0080.jpg

DSC_0083.jpg

DSC_0081.jpg

Skodarno

Senior Member
De Twingo past idd zo in de kofferbak van een Octavia :grin: Ik was de ruimte ook helemaal neit nodig, was als het uitkwam zeker makkelijk, ook met passagiers. Maar 9 van de 10 keer zat ik er alleen in en dan kan zo'n klein autotje ook wel uit.

Met de Twingo komt het wel goed hoor, ding blijft zeker niet standaard ;)

Bovenaan Onderaan