Arme Skoda!

EdK

Forumguru
de reden dat deze Skoda zo goedkoop was was toch vooral door de vele kleine lakschades, de helemaal kapotte velgen, en het niet verzorgde interieur,
Kun je nagaan als de vorige eigenaar er wat tijd en geld tegenaan gegooid had wat hij dan teruggekregen had voor zijn wagen
Dat had echt wel geloond, maar was jij misschien een 3000 euro duurder uit geweest of meer
 

JeSko

Forumguru
Kun je nagaan als de vorige eigenaar er wat tijd en geld tegenaan gegooid had wat hij dan teruggekregen had voor zijn wagen
Dat had echt wel geloond, maar was jij misschien een 3000 euro duurder uit geweest of meer


Dat denk ik ook wel, dit type Superb vind je in België 2dehands niet gemakkelijk voor die prijs, en als je ze al vind hebben ze meer km's en minder opties.
 

leon-cupra

Forumguru
Maar aan de andere kant als je er doorheen kunt kijken kun je wel een goede wagen kopen en er nog wat euro's vanaf praten mbt punt van schoonmaken.
Dus in dit geval vraagprijs 12,5K en zeggentegen verkoper van tsja maar hij ziet er niet uit dus ik bied je 11,5K
want ik ben wel ff 2 dagen bezig om die wagen weer in showroomstaat te krijgen....:pieker:

Nee heb je en JA kun je krijgen in zo'n geval........... misschien echt hollands hoor ??
"meneer, voor de aflevering kuisen we de wagen nog eens goed op. Vanbinnen zal er geen vuiltje meer in liggen. De paar krasjes op de deuren zullen we dan ook even eruit polieren. Die ga je ook niet meer zien. Aangezien deze wagen een zeer mooi aanbod is dat je niet bij een andere handelaar gaat vinden is de prijs zeker gerechtvaardigd.
Dus u mag hier even uw handtekening zetten"

;);)
 

EdK

Forumguru
Wel dan dan wil ik een clasule in het contract hebben dat als de wagen niet is gereinigd naar mijn inzicht ik zonder morren van uw kant de koop ongedaan kan maken.
Indien U dat niet wilt toevoegen in het contract dan zullen onze wegen nu hier ons scheiden ....:pieker::koffie:
 

eriktv

Forumguru
- Een halve boom aan bladeren uit de motorbaai gevist.
Schroef dan ook, evt. bij de komende bandenwissel, eens de binnenzijde van je voorste wielkast aan de achterkant (bij de voeten van bestuurder cq. passagier) los, daarlangs stroomt het regenwater dat via de paraffaan loopt. Zit vaak helemaal vol met bladeren en andere troep en kan op termijn water/vocht in het interieur tot gevolg hebben. Je hoeft slechts 3 of 4 torxboutjes los te halen, hij hoeft niet helemaal los.

Voor de rest: je hebt in ieder geval profijt van je werk gehad! :D
 

leon-cupra

Forumguru
Wel dan dan wil ik een clasule in het contract hebben dat als de wagen niet is gereinigd naar mijn inzicht ik zonder morren van uw kant de koop ongedaan kan maken.
Indien U dat niet wilt toevoegen in het contract dan zullen onze wegen nu hier ons scheiden ....:pieker::koffie:
Moest je effectief zo reageren, zou je mogen vertrekken van mij. Gegarandeerd miserie achteraf met dergelijke klanten.
Slechte reclame verspreid zich veel gemakkelijker dan goede reclame.
Op mijn werk ook, je haalt er zo de klanten uit waar je weet, ondanks dat alles goed verloopt, dat er achteraf miserie zal zijn.
 

Jee13

Forumguru
ik ben zelf een groot fan van het merk Gliptone mbt leder-detailing

Nee, ik heb geen aandelen in gliptone of carclean :D

https://www.carclean.com/nl/merken/gliptone

heb nog wel een mooi voorbeeld van gebruik van dit product

540.jpg
 

EdK

Forumguru
Voor prive gebruik ik iets van poor boys in een fles.
aanbrengen op een pad en smeren maar.
En moet zeggen , prima spul !
Denk dat @Cordoba wel weet welk spul het excact is, door hem aan dit spul verslaafd ...
 

JeSko

Forumguru
@Jee13

Dat ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen! En welke moet ik bestellen? De cleaner en conditioner set aan 18,99 euro? En klopt het dat je deze behandeling één a twee keer per jaar moet herhalen?
 

DinkyToy

Senior Member
Die van mij ziet er ook zo of erger uit. Werd al eerder gezegd, met modder kun je wel aan de gang blijven. Eens in de zoveel tijd of bij n gelegenheid wordt ie uitgebaggerd.
Die auto is er voor mij en niet andersom hè
 

JeSko

Forumguru
@DinkyToy

Dat kan best, dat is persoonlijk, ik vind, persoonlijk, een vuile auto een no go. Net zoals mijn huis, tuin, werkplaats, kraaknet of niet. Ieder zen ding:thumbsup:
 

Cordoba

Forumguru
Voor prive gebruik ik iets van poor boys in een fles.
aanbrengen op een pad en smeren maar.
En moet zeggen , prima spul !
Denk dat @Cordoba wel weet welk spul het excact is, door hem aan dit spul verslaafd ...

Ik ben wel een redelijk fan van Poorboys World, omdat hun producten een behoorlijke kwaliteit hebben en een acceptabele prijs, maar ik kan me niet herinneren dat ik je een leerproduct heb aanbevolen, of je moet Natural Look bedoelen voor het interieur?
Leerproduct van PB dat ik kan vinden is dit.
 

EdK

Forumguru
volgens mij heb jij mij dit toen aangepraat.... en ben er nog zeer blij mee !
Maakt het kunststof weer voor langere tijd als nieuw, en beter dan welke cockpitspray dan ook
 

MarcoO2

Forumguru
ik begrijp niet dat je een auto die je nieuw 27k heeft gekost ( of welke auto dan ook ) zo verwaarloosd:mad:.
Ach. Weet je, voor sommige mensen is de auto gewoon een stuk gereedschap of puur een vervoersmiddel. Jij kijkt er met een liefhebbersblik naar.

Ik stap de hele dag de auto in en uit, momenteel rijd ik veel in de Betuwe (oogsttijd...) en mijn auto is ook een puinbak. En die was nog wel wat duurder dan die 27K. Natuurlijk was ik 'm regelmatig (in de wasstraat), en dan zuig ik 'm gelijk uit. Af en toe een doekje door het interieur en de ramen en that's it. Na een paar jaar gebruik zie je dan dat de moeilijker bereikbare plekken (naden, kieren, portieren en kleppen) niet meer schoon worden. Het zij zo...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan