Antislip koffermat O3 combi, variabele vloer én Canton

blauwkeut

Forumguru
Vraagje - ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een antislipmat voor in mijn koffer omdat ik me toch wel wat stoor aan schuivende spullen in de koffer (en néé, ik kan die spullen er niet uit laten want dat is mijn werkgerief). #firstworldproblems natuurlijk maar kom.

Het liefst zou ik zo'n passende mat willen zoals Skoda zelf aanbiedt, echter lijken die gewoon niet te bestaan als je een combi mét variabele vloer én Canton hebt. Of ik heb ze gewoon nog niet gevonden?

Iemand tips? Of toch maar naar een universele mat? Wat zijn dan goeie opties?
 

blauwkeut

Forumguru
Hoi ik heb bij de dealer gewoon deze besteld (Rubberen kofferbakmat 5E9 061 160) voor mijn Octavia Combi icm canton en variabele vloer.
En die heeft de juiste 'uitsparingen'? Want die had ik ook al gevonden in het verleden, maar ik herinner me dat die matten niet pasten als je een variabele vloer hebt? Heb je eventueel een foto van de jouwe?
 

Joske

Forumguru
Dennis, en een omkeerbare mat? Dus 1ne kant rubber en andere kant textiel? Die heb ik in mijn auto liggen, superhandig, al moet ik wel bekennen dat ik ze nog nooit omgekeerd heb eigenlijk.. :laugh:
 

van inkel

Forumguru
Grotefoto-JBCEFOW7.jpg
Grotefoto-LFGCP4R4.jpg
 

blauwkeut

Forumguru
Dank je @van inkel
Precies toch niet 100% aansluitend overal - je ziet toch dat 'ie dan inderdaad niet voor een variabele vloer is gemaakt zoals ik eerder had gevonden. Maar hij past voor de rest wel goed, denk dat ik toch maar zo één ga halen dan - was vooral bang dat de mat ergens omhoog ging staan omdat hij niet zou passen, maar dat is dus niet het geval.
 

van inkel

Forumguru
@blauwkeut (graag gedaan)
Het voordeel dat ie niet helemaal past is dat je hem nu wel kunt opvouwen en onder je variabelevloer kunt komen.:D Zo heb elk voor deel z'n ..
 
Bovenaan Onderaan