Naar ik tenminste weet moet je hem echt uit de voet "breken" als in hardnekkig eruit klikken.Heb je daar een foto van. Mijn antenne kan niet verplaatst worden, zelfs niet afgehaald worden.
Wat is een aftermarket radio, eentje die er niet standaard inzit?
Ik heb best een chille radio (met USB en MMC) maar nergens kan ik helder Fresh FM luisteren.
Ik heb best een chille radio (met USB en MMC) maar nergens kan ik helder Fresh FM luisteren.
Fantoomvoeding?? Help, nu snap ik er helemaal niks meer van.
Dat zeg ik! Heb ik jou zelfs nog uitgelegd! Hoe vind je dieDie standaard antenne's zijn toch niet ongelofelijk lang ? Ik denk iets van een 40 cm ( schat ik ) Ik heb er in ieder geval geen last van dat hij te lang zou zijn in sommige gevallen.
Dat je radio niet zuiver speelt komt omdat het een versterkte antenne is en dat waarschijnlijk op de aansluiting van je antenne geen fantoom voeding zit . Ik heb het zelfde voor , ik moet enkel nog een fanfoomvoeding insteken en klaar is kees , denk dat het bij u het zelfde is.
Een korter antenne zal wel in een halford of zo verkrijgbaar zijn .
Dat is dus uitgelegdFantoomvoeding?? Help, nu snap ik er helemaal niks meer van.
Lijkt me duidelijk danJa da's een goeie.. Mijne is er echt af te draaien, want hij ligt nu op mijn achterbank!
Fantoomvoeding?? Help, nu snap ik er helemaal niks meer van.
Dat zeg ik! Heb ik jou zelfs nog uitgelegd! Hoe vind je die![]()