Angel eyes voor Octavia 3

Fulko

Lid
Hallo daar,
ik heb uiteindelijk niet de optie lichtpakket kunnen krijgen op mijn nieuwe Octavia III. Ik krijg hem helemaal standaard in de lease. Nou zie ik vaak andere (oudere modellen) Skoda's rijden met (aftermarket) koplampen zoals Angel Eyes. Ik kan deze echter totaal niet vinden voor de nieuwe Octavia. Heeft iemand al iets dergelijks gezien of weet je waar ik deze kan vinden?
grtz

Laatst bewerkt:

Fulko

Lid
Hoi Dirk,

nou gaf Angel Eyes als voorbeeld ;)

Als ik de gewenste lichtpakket xenon lampen elders kan vinden vind ik het ook prima. Ik mis alleen bij deze de LED strip en het is alleen rechts haha. En wil niet meer dan 500 euro kwijt zijn ongeveer.

Maar stel dat ik die vind dan moet ik zeker ook een bi-Xenon kit hebben of zo toch? Sorry ben geen techneut maar ken sowieso wel iemand die het er op kan zetten :-)

gr
Fulko

Laatst bewerkt:

Fulko

Lid
Ik heb nu op Ebay koplampen gevonden die overeen komen met het lichtpakket. Wil nu alleen weten of ik die er zo op kan zetten. Ik moet zeker sowieso ook extra onderdelen kopen daar dit Xenon betreft. Sorry ben een technische nitwit!

dirkkroneman

Forumguru
Ik heb geen idee, zelfs een expert kan er geen nuttig woord over zeggen zo. Heb je foto's misschien of een link??

dirkkroneman

Forumguru
Gaat alleen om de rechter met lichte steenslagschade. Tweedehands dus. Of deze 1 op 1 te wisselen is met een niet xenon koplamp durf ik niet te zeggen.

Bovenaan Onderaan