Android Auto verbreekt telkens opnieuw de verbinding met de gsm

Hallo, ik heb lange tijd via Android Auto (AA) oa Waze of een leuke autozender kunnen gebruiken maar sinds enkele weken valt de verbinding tussen de gsm en de autoradio uit. Ik kan hem dus koppelen maar soms verbreekt de verbinding na 5 seconden, soms na 10 minuten maar een hele rit houdt die het niet vol.
Heeft nog iemnd dit probleem of een oplossing hiervoor?
Ik heb de recentste versie van AA en op de gsm zijn er geen updates uitgevoerd.
 
Het is een recente kabel en soms werkt het toch 10 minuten probleemloos en dan zonder reden komt het bericht; de verbinding is verbroken ofzo.
Ik zal idd eens een andere kabel proberen
 

MathijsNmgn

Actief lid
Ik heb wel eens gehad dat de usb aansluiting in de telefoon niet helemaal lekker meer was door het vele malen insteken van een usb stekker. Heb je er thuis bij het opladen ook last van? Misschien met een houten tanden stoker het usb poortje schoonmaken? Helpt bij mij ook vaak. Gaat de stekker erna net ff wat beter in.
 

EdK

Forumguru
Heb geluk dat die van mij waterdicht is dus gooi hem om de zoveel tijd op koudste/kortste programma van de vaatwasser....
Komt die er weer blinkend en zonder kalkvlekken uit....
En meteen mooie test of die nog waterdicht is......:koffie:
 

Godefridus

Nieuw lid
Ook ik moet Android auto via een usb kabel aansluiten ( Kodiaq 2019) Dat is een usb A naar usb C kabel. Overal te vinden. Nu komt mijn "probleem": Als ik de USB A aansluit kan het luikje niet meer dicht van de telefoonlade. Dus ben ik op zoek gegaan naar een haakse USB kabel. En ja, die kun je vinden, maar.......die steekt nu naar rechts en past dus niet. Wat een probleem..... Iemand een oplossing?
 

Slider

Forumguru
20230520_094818.jpg

Mijne is van haakse USB A naar female USB A (dus verleng kabel) om daarin weer de telefoon kabel te steken, zit verborgen in de holle ruimte van de Kuda houder.

https://www.aliexpress.com/item/100....order_list.order_list_main.87.7b791802lI3jOr

Je kan ook van angled USB A direct naar USB C
https://www.aliexpress.com/item/100...!sea!NL!801997667!&curPageLogUid=g21KrzyAyoHH
Let wel goed op welke kant de USB A moet hoeken, dus kijk goed hoe je USB aansluiting in de auto nu zit en kiest de juist hoek kabel.
 

Godefridus

Nieuw lid
Dank voor het meedenken. Op de foto gaat de USB A ook naar rechts. Die heb ik dus ook. Maar....dat past dus niet in de kodiaq telefoon lade.
 
Bovenaan Onderaan