android auto draadloos

Rogiergoeree

Nieuw lid
Beste Leden, heb vorige week mijn nieuwe Karoq geleverd gekregen met Columbus systeem alleen krijg ik niet Android auto draadloos.
Via de Usb-c poort met kabel doet die het wel alleen het moet toch ook draadloos kunnen?
Heb android versie 12 op mijn telefoon zitten dus dat moet niet het probleem zijn neem ik aan.

Kan iemand een goede beschrijving geven, want wat er in de handleiding staat werkt niet.
 

Timmer

Donateur

dit kan je mss helpen? Ik heb geen karoq, en ook geen wireless android auto (ik heb carplay, en ook niet wireless)
 

Rogiergoeree

Nieuw lid
Beste Timmer, bedankt voor uw reactie. Helaas werkt het niet bij mij. Weet niet of er nog andere tips en tricks zijn.
 

Gert-Y

Nieuw lid
Vraag is al van een paar maanden geleden en ik weet niet of het nog relevant is maar dit lijkt ook een optie: https://www.aawireless.io Ik heb er (nog) geen ervaring mee. Motorola heeft er ook één (MA1) maar die is volgens mij alleen voor veel geld via Amazon in de VS te krijgen.
 
Laatst bewerkt:

Rogiergoeree

Nieuw lid
Ben er achter gekomen mijn telefoon ondersteund blijkbaar geen draadloos, die van mijn vriendin wel daar werkt het super mee. Wordt dan toch een verse telefoon aanschaffen die het wel ondersteund. Bedankt voor jullie hulp.
 

Antera

Donateur
Alle telefoons met BT en Wifi werken draadloos normaal gezien. Dan heb je een instelling in je telefoon anders staan vermoed ik. Sommige systemen die standaard niet draadloos zijn kunnen wel draadloos gecodeerd worden
 

Rogiergoeree

Nieuw lid
@Antera Hoe zou dat zitten dan, het moet dan per merk telefoon verschillend zijn. Het gaat om een auto van een paar maanden oud nieuwste model karoq.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan