Android Auto / Apple CarPlay in Virtual Cockpit

Beste mede-skodaforum gebruikers,

Is er iemand erin geslaagd om Android Auto / Apple CarPlay te projecteren in het Virtual Cockpit scherm?
Ik gebruik namelijk alleen maar Google Maps als navigatie en zou het fijn vinden als ik dit ook kon besturen vanuit mijn Virtual Cockpit.

Als ik via Google zoek kom ik alleen maar uit bij Audi's waar het wel werkt.
 

jesse_s93

Donateur
Het projecteren van Apple Carplay of Android Auto op de virtual cockpit is helaas niet mogelijk. Ik had dit ook graag gezien. Volgens mij enkel de Audi TT kan dit, simpelweg omdat de virtual cockpit het enige scherm is dat hij heeft.

Apple heeft het sinds iOs 13 wel mogelijk gemaakt om Apple Carplay op meerdere schermen weer te geven. Het is nu aan de autofabrikanten om dit te gaan implementeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

hemi24

Forumguru
Na mijn inzien niet nee, enigste voordeel van VC is dat je navigatiemap kan projecteren. Info zoals olie temp, radio/audio, en ACC kan je ook met de normale km teller zien.

Da’s er eentje in de trant van “een Lada brengt je ook van A naar B...”
 

VAG-man

Forumguru
Bedankt voor de tip.
De app wordt gebruikt voor een Audi A4 uit 2017, maar wellicht werkt het daar ook.
De bedoeling is om niet meer de €199,- aan updates te betalen voor de navigatie, maar via de smartphone Waze te laten verschijnen op het MMI-systeem van Audi.
 
Bovenaan Onderaan