Andere specs componenten SII BE 2009 tov 2010

fredie

Nieuw lid
In december een folder gehaald met de specs inzake de SII Business edition. Deze maand mag ik een andere uitzoeken. Had de gehele auto min of meer al samengesteld op basis van de specs van 2009.
Kijk ik op de skoda site en verbazingwekkend zijn een aantal componenten uit de specs verdwenen zonder dat daar eigenlijk in de 2010 versie iets voor is teruggekomen.
Voorbeeld: Columbus radio in de Ambition versie eruit Amundsen erin. De ambition is naar de BE Elegance verplaatst. Zo ook de electrische verstelbare berijders stoel met geheugen.

Toch typisch! Is dit een fout op de site of niet? Zo niet dan betekent dit wel dat de auto duurder uitvalt qua prijs als je alsnog dezelfde specs wilt behouden. Heeft iemand al de BE prijslijst als hard copy voor 2010?

Ga zaterdag maar eens naar mijn dealer toe.

Iemand anders dit al opgemerkt en een opmerking hierover?

Hoor het graag.

Fredie
 

Falcon

Donateur
Opmerking is vrij simpel. Er zijn voor alle modellen een aantal wijzigingen geweest vanaf 2010. Deze zijn te vinden via het internetadres hierboven aangegeven.

Ik zou je zelfs een ritje durven te laten besparen naar jouw Skodadealer, want die arme man is ook volledig afhankelijk van welke keuzes PON in Leusden maken. Autoinbedrijf.nl is de website van PON in Leusden.

Maar toch nog veel plezier toegewenst met uitzoeken!
 

Mr_McPhisto

Actief lid
je hebt gelijk freddie. De be van superb zijn minder uitgevoerd. Ook de elegance hoor.
Deze heeft geen 18 inch luna meer, geen parkeerhulp., geen bluetooth rsap tel.voorbereiding, maar nu wel standaard alarm. dus dat heft elkaar wel aardig op. Maar ik heb nu de superb die maximaal is uitgerust, daar heb je werkelijk ook alles op zitten. Dus ze zijn misschien wel te enthousiast geweest eerst!
Als ik je tip mag geven, zou ik nooit weer de electrische bestuurdersstoel willen missen met geheugenfunctie voor stand en buitenspiegels die te programeren is op je sleutel, zodat je eventuele partner op nummer 2 een stand heeft jij op 1 en die 1 programmeren in je sleutel. Dan stap je dus in als je opent met je afstandsbediening en je opent de deur, dan stelt hij spiegels en stoel naar jou stand in! fantastisch!
Succes met uitzoeken!
 

Bakkertje

Forumguru
Alle skoda Business modellen zijn minder geworden. Bij VW heeft Pon alles wel gelijk gehouden, ik denk dat ze VW wat meer willen verkopen.
 

___JC___

Forumguru
Zoiets had ik ook al gezien ja. De prijzen zijn gelijk gebleven, maar de uitrusting is flink teruggeschroefd. Ik ben in ieder geval blij dat ik een 2009 spec heb! Al wordt ie pas dik in 2010 afgeleverd omdat mn huidige contract nog loopt...
:407:
 

van inkel

Forumguru
Zoiets had ik ook al gezien ja. De prijzen zijn gelijk gebleven, maar de uitrusting is flink teruggeschroefd. Ik ben in ieder geval blij dat ik een 2009 spec heb! Al wordt ie pas dik in 2010 afgeleverd omdat mn huidige contract nog loopt...
:407:

Heb je dat zwart op wit, ander heb je dadelijk het zelfde gez...k als maarten sfc
 

wimZ

Lid
In 2009 was al e.e.a. gewijzigd:
18" was al eerder terug gebracht naar 17" (dit heeft waarschijnlijk ook te maken met het zeer ongunsitge lease tarief van 18"velgen, deze zijn ongeveer € 20,00 p/m duurder)!
De parkeerhulp was bij mij ook al een optie en niet meer standaard.
 
Bovenaan Onderaan