Andere Octavia Combi Gekocht

Blacky

Forumguru
Hoorde net dat mijn vorige O2 verkocht is. De garage bij mij aan de overkant heeft hem woensdag ingekocht, foto's genomen en gisteren op hun site gezet.
Wel een raar gezicht als je de oprit afrijdt en je vorige auto ziet staan. Toch nog een beetje weemoed, heb de O2 toch 8jaar gehad en met veel plezier in gereden.

s-line

Forumguru
En nu maar afwachten of dat met deze ook zo is! Zo zie je maar weer zodra je de deur uit ben zijn ze ineens een stuk minder coulant bij de garage's/dealers. Marja sommige mensen zweren erbij want dan hebben ze garantie (denken ze) want ze zullen alles er aan doen om eronderuit te komen.
Verder een mooie auto hoor!!!!

Blacky

Forumguru
Even een update. Vandaag LED lampjes van Superskoda binnen gekregen binnen en gemonteerd binnenverlichting+kofferbak+instapverlichting
[
ATTACH]18582[/ATTACH] image.jpg image.jpg image.jpg
Nummerplaatverlichting + dagrijverlichting + mistlampen volgen nog

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    690,4 KB · Weergaven: 42
  • image.jpg
    image.jpg
    327,3 KB · Weergaven: 41

CDK

Forumguru
zo dan, die zijn aardig fel zeg! ik heb van buiten alles LED maar de interieurverlichting laat ik maar zoals het is denk ik, wil het eerst een xtje in het echt zien voordat ik het aanschaf.

btw..... hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten???
in ben ook nog steeds in afwachting.... heb de 15e juni besteld

greetz Corné

Blacky

Forumguru
8 dagen. Felheid valt best mee. Valt op de foto's anders uit. Op de meeting kun je het zien. Als het donkerder word zal ik nog een foto maken. Waar heb jij de buitenkant besteld?

Blacky

Forumguru
Morgen de auto vakantie klaar maken (het gaat richting oostenrijk) en eens kijken hoe hij zich gaat houden de komende 2weken. Ga proberen of ik op 1 tankvulling nu de plek van bestemming kan bereiken. Afstand ongeveer 1050km. Met de vorige haalde ik meestal Kitzbühel voordat ik moest tanken. Moet dan nog ong.120 km.

hpolie

Senior Member
Morgen de auto vakantie klaar maken (het gaat richting oostenrijk) en eens kijken hoe hij zich gaat houden de komende 2weken. Ga proberen of ik op 1 tankvulling nu de plek van bestemming kan bereiken. Afstand ongeveer 1050km. Met de vorige haalde ik meestal Kitzbühel voordat ik moest tanken. Moet dan nog ong.120 km.

Een hele goede reis, en een Prettige vakantie gewenst.

Blacky

Forumguru
Even korte resumé: Ben op 1 tank vulling op plek van bestemming in Oostenrijk aangekomen (1089 km).Auto heeft zich goed gehouden. Wat ik wel merk als je b.v bochten in z'n 2 probeert te nemen hij soms slecht op toeren komt of zelfs terug moet schakelen naar z'n 1, waar bij ik bij de 1.9 geen problemen had. Ook het starten met ingetrapte koppeling duurt soms 2of3 seconden eer dat hij reageert. Ben nu nog een weekje in Duitsland waar ik vandaag de nieuwe logo's heb gehaald die ik besteld had en intussen erop gemaakt heb samen met de rvs bumper bescherming(foto's volgen nog)als de auto gewassen is. Volgende week meer....

Blacky

Forumguru
Zo ben weer terug in het land en 3250km verder. De reis is goed gegaan.Bij elke keer tanken meer als 1000 km gehaald. De hele reis gem. 5.1/100km. Laatste stukje van de reis ff het gaspedaal ingetrapt. De auto bevalt me intussen zeer goed.
Inmiddels de bekeuring binnen toen begin juli in Duitsland was. Gecorrigeerd 15km te hard kost me €20,-. Morgen een afspraak bij Auto Reef om mijn dak rails te vervangen, is dat gelijk ook maar weer in orde.
Zo en nu op naar Varsseveld.....

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Die bekeuringen daar zijn echt leuk hoor, ik had er vorig jaar ook 1,bij wegwerkzaamheden, 10 euro!!:nailbiting:

Joske

Forumguru
Als autobezitter in Nederland ben je gewoonweg een melkkoe van de staat op alle vlakken.
In België ook.. maar nog niet zo erg als in Nederland.

De auto's moeten minder verbruiken (ale, officieel heet dat minder CO2 uitstoten) dus gaat de taks op de brandstof maar omhoog om het minderend brandstofverbruik te compenseren.. :banghead:

Blacky

Forumguru
Helaas zijn de 4deukjes achterklep:banghead:+1motorkap +dak er dan nog niet uit. Dat gebeurt volgende maand.

Gisteren auto weg gebracht om alle deukjes weg te laten halen en moet zeggen dat je niet eens meer ziet waar ze zaten vooral die op de motorkap. Al met al goed gelukt :thumbsup: en voor een schappelijke prijs.

Bovenaan Onderaan