Andere Octavia Combi Gekocht

Blacky

Forumguru
Heb vandaag een Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Elegance Business uitvoering gekocht. Auto is van Nov 2011 en heeft 61.000 km gelopen en is een ex lease auto. Auto is rijkelijk uitgevoerd met o.a navigatie, pdc voor en achter, xenon, start/stop systeem,(foto's volgen nog). De auto krijgt nog een 60KM beurt bij de dealer vanwege de garantie cq mobiliteit die er nog op zit. Mijn huidige auto staat hierdoor nu te koop (zie bij te koop aangeboden).
Hoop dat er ik er net zoveel plezier van krijgen als mijn huidige combi.

ertromp

Forumguru
Dat is een mooie complete uitvoering!
Post wat foto's.
En 61000: die is pas net ingereden.
Veel rijplezier

CDK

Forumguru
veel plezier toegewenst met je nieuwe aankoop! en zoals Ertromp al aangeeft, foto's zijn altijd welkom :)

greetz Corné

Joske

Forumguru
Ja mooie uitvoering hoor! :thumbsup:

Foto's, foto's, foto's... :angelic:

**ben weeral aan het overdrijven**

Blacky

Forumguru
Heb eerst gevraagd of de auto een aankoopkeuring kon krijgen,(verwacht niet dat er wat aan de hand zal zijn) maar dat was geen probleem en gaat daarom maandag eerst naar de Skoda dealer voor de keuring. Mocht er toch wat zijn dan zijn de kosten voor de lease maatschappij. Daar naast moet de auto ook nog zijn 60.000km beurt hebben wat dan ook aansluitend gaat gebeuren want de auto heeft nog 5 maanden fabrieksgarantie en de mobiliteitsgarantie wordt meteen verlengd en dat allemaal op hun kosten. Heb ik voorlopig geen kosten. En pas daarna afspraak maken om de auto op te halen om dan foto's maken. Dat zal Woensdag of Donderdag worden.Dus nog even geduld aub!!!!!

Blacky

Forumguru
IMG_1290.JPG IMG_1289.JPG IMG_1288.JPG IMG_1287.JPG IMG_1291.JPG
Hierbij de fotos van de nieuwe auto. Heb de 16 inch alu vervangen voor 17 inch Pegasus die onder mijn vorige auto zaten. Vond dat toch nog iets mooier.

Noord26

Forumguru
Goede keuze geweest. Zeker nu de grootste kop eraf is en je verlengde garantie + beurt erbij krijgt. Was voor ons de doorslag om te tekenen voor de 2e hands S2.

CDK

Forumguru
nette auto hoor, ff het vloermatje schoonmaken en het is helemaal spik en span ;) veel plezier er mee!

greetz Corné

Blacky

Forumguru
Thanks. Als ik net zo weinig problemen krijg als mijn vorige dan ben ik blij. Ben gelijk aan de slag gegaan met de Columbus om mijn telefoon te verbinden maar tevergeefs. Als je dat Phone knopje indrukt gaat alleen de radio op mute. Volgens de handleiding van de Columbus moet je de setup indrukken en dan naar menu phone gaan, maar er zit geen menu phone op,wel die andere menu's. Zal nog eens goed doorlezen?

Blacky

Forumguru
Ook geprobeerd moet heeeel lang zoeken en vind hem ook niet. Ga het morgen nog eens proberen.

Pendragon

Donateur
Klinkt als een Columbus zonder BT, anders is de phone geen mute knop. En je moet ook een phone optie in je maxidot hebben.

Blacky

Forumguru
In maxidot is niets te zien. Volgens de advertentie zou er een Bluetooth carkit in moeten zitten maar daar van is niets te zien en te merken. Dus morgen maar even contact opnemen met de lease maatschappij waar hij vandaan komt.

Pendragon

Donateur
Ik heb een losse (niet af fabriek) en bij mij is de phone knop ook mute, maar ik zie hem wel in de maxidot. Zat er geen handleiding bij van de BT?

Blacky

Forumguru
Nee. Dus ff contact opnemen en horen van hoe en wat. Laat wel horen wat de uitkomst is geworden.

Blacky

Forumguru
Dus ff contact opnemen en horen van hoe en wat. Laat wel horen wat de uitkomst is geworden.
Hier de uitkomst: langs gegaan met advertentie in de hand waar staat dat er een Bluetooth carkit in zou moeten zitten. Nou vergeet het maar, kon lullen als brugman. Men beroept zich op het volgende: (Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden). Men ging navragen wat het MIJ zou kosten om een Parrot te monteren en na te vragen bij de dealer wat een BT module zou kosten. Geschrokken van de prijzen,€275,- voor de Parrot en bijna €700,- voor de BT module. Ben gaan neuzen op internet en ben bij het volgende uitgekomen:

www.vagcommunity.com/forum/showthread.php?10-Review...Kufatec...bij Emiel van Ham (http://www.electronic4cars.nl) op bezoek geweest. Voor de telefoonfunctie moet je wel even de codering aanpassen, maar ook daarvoor kun je prima bij Emiel terecht.voor van Kufatec voor de RNS510. Mocht je dit ook graag willen, mail dan naar emiel@electronic4cars.nl en refereer aan dit artikel voor een korting! Aan gezien ik totaal geen verstand heb van elektronica een mailtje gestuurd wat de kosten waren incl montage en ben vanmiddag bij Emiel in Beek en Donk geweest. Meteen de Columbus laten updaten. Alles werkt perfect. Ik ben tevreden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan