Andere autoradio plaatsen

QuantumCat

Donateur
Ik heb wellicht een rare vraag, maar ik heb een vervangende autoradio gekocht voor mijn Skoda Fabia II uit 2009.
Ik vergvang een VAG original, dus heb ik een ISO / Quadlock harnas adapter er tussen gezet.
Maar nu heb ik het volgende: de autoradio gaat niet uit.
Ik heb twee voedende pinnen. Zit zouden de Ub en de Umain moeten zijn, Ub zou continue zijn, ivm het onhouden van de instellingen en Umain, voor gebruik van het apparaat en die uit moet schakelen als het contact uitgezet wordt
Ik ben erachter gekomen dat ik maar één voedende kabel heb en dat de twee voedende pins van dezelfde kabel komen! Dit is gewoon een lusje!
Ik heb dus geen voeding die afvalt als het contact uitgezet wordt.
Is er een simpele manier -zonder het hele dashboard uit elkaar te halen om een draad te trekken die alleen voedend is als het contact ingeschakeld wordt?

Ik kan er ook een schakelaar tussenzetten en deze op het dashboard plakken, maar dat is niet de mooiste oplossing.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Gewoon ff een draad leggen van de radio naar je zekeringen blok
Daar een geschakelde 12V opzoeken ( meten is weten ) en daar dan op aansluiten.
Zijn speciale zekeringhouders voor die je in een geschakelde voeding zekering ( bestaand ) steekt en dan de bestaande zekering terugplaatst hierin en dan een draad op die houder hebt waar je jouw draad kunt monteren en dan afzekeren !
 

EdK

Forumguru

Deze bedoelde ik !
Plaatje is voor mini maar de normale maat zijn ze er ook voor !
 

QuantumCat

Donateur
Onnodig citaat....verwijderd!
Ja, ik had ze gevonden, werkt perfect.
Thanks
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan