Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijdens het opstarten van het systeem zie heel even een best wel mooi "analoog klokje" (in mijn geval op de Amundsen). Heeft iemand al ontdekt hoe je dat permanent in beeld kan brengen?
Thanks, dat soort samenhangen heb je niet altijd gelijk door. Zo duurde het bij de laatste keer tanken ook ff voordat ik doorhad dat je de CC eraf moest gooien om de totale km-stand links onderin je maxidot te krijgen. Of word ik oud?
Voor wat betreft het klokje. Bij mij staat de radio eigenlijk altijd aan dus dat gaat hem dan niet worden. En eerlijk gezegd staan bij mij meestal toch de verbruiksgegeven sinds start in beeld.
Motor uitzetten en totaal aantal km (voor de leaserijders die dit moeten geven heel handig) is zichtbaar.
Dus bij tanken nooit een probleem, motor uit is km stand tonen in maxidot
Ik zou het zelf wel fijn vinden dat je het klokje kan zien terwijl je multimediaunit aanstaat; dus als soort van screensaver. Maar goed, moet wat te zeuren overblijven he
Jazekers, dat kan via Setup --> Beeldscherm --> Beeldscherm uit (in 10s) (dit werkt in ieder geval zo in de Amundsen.. met de Columbus heb ik helaas geen ervaring)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.