"Analoog klokje"?

stradje

Actief lid
Tijdens het opstarten van het systeem zie heel even een best wel mooi "analoog klokje" (in mijn geval op de Amundsen). Heeft iemand al ontdekt hoe je dat permanent in beeld kan brengen?

Badnews

Senior Member
Aanvinken klokje bij radio uit, dan de radio uitzetten met de power knop en de klok is zichtbaar

stradje

Actief lid
Thanks, dat soort samenhangen heb je niet altijd gelijk door. Zo duurde het bij de laatste keer tanken ook ff voordat ik doorhad dat je de CC eraf moest gooien om de totale km-stand links onderin je maxidot te krijgen. Of word ik oud?

Voor wat betreft het klokje. Bij mij staat de radio eigenlijk altijd aan dus dat gaat hem dan niet worden. En eerlijk gezegd staan bij mij meestal toch de verbruiksgegeven sinds start in beeld.

Badnews

Senior Member
Motor uitzetten en totaal aantal km (voor de leaserijders die dit moeten geven heel handig) is zichtbaar.
Dus bij tanken nooit een probleem, motor uit is km stand tonen in maxidot

Peterar

Nieuw lid
Ik zou het zelf wel fijn vinden dat je het klokje kan zien terwijl je multimediaunit aanstaat; dus als soort van screensaver. Maar goed, moet wat te zeuren overblijven he ;)

EdK

Forumguru
Wij of Jij ??
Wat mij betreft niets dan goede woorden over de zuiderburen hoor, behalve dat ze wat meer rechts moeten rijden....

Gieliovd

Forumguru
Als we het dan over klokjes en screensavers hebben...

Waarom kan het scherm van de Amundsen niet uit in de nacht? Je ogen branden er nog bijna uit als het buiten écht donker is.

En ja, om nou in de instellingen te zitten klooien elke rit.. Nee dank je.

Leuke tip trouwens van die klok.

Peterar

Nieuw lid
Jazekers, dat kan via Setup --> Beeldscherm --> Beeldscherm uit (in 10s) (dit werkt in ieder geval zo in de Amundsen.. met de Columbus heb ik helaas geen ervaring)

Bovenaan Onderaan