Amundsen updaten met een Mac

Rosinfield

† In Memoriam
Ik zie hier toch wel de nodige verhalen over die me wat huiverig maken. Is er misschien iemand bij wie dit zonder problemen is gelukt en zou die zo vriendelijk willen zijn een duidelijk stappenplan te delen?
Momenteel heb ik er te weinig vertrouwen in en zou ik het voor de zekerheid bij de dealer laten doen.
Dus ik zou erg dankbaar zijn evenals anderen met een Mac en zonder (makkelijke) toegang tot een Windows PC.
 
Zo heb ik het gedaan en alles werkt bij mij probleemloos.


Skoda Navigatie updaten Mac-OS


- SD-card wissen met Dock/Schijfhulpprogramma’s

- Selecteer SD-card (No Name)

- Wis en maak bestand aan in MS-Dos

- Plak gedownloade Maps (niet de hoofdmap maar de 2 onderliggende bestanden)
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Goed te horen, maar eens proberen dan. De crux zit hem dan in het aanmaken als MS Dos.

En zonder voorbereidende acties om meekomende OSX bestandjes te verwijderen?

Hoe groot is de download? Moet wsch wel de nodige ruimte vrijmaken op mijn MacBook.
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer 14 Gb

Je moet hem echt wissen met Schijfhulpprogramma, alleen bestanden verwijderen is niet genoeg dan blijft er nog wat achter op SD card en is er niet genoeg ruimte over.
 

Rosinfield

† In Memoriam
En prompt werkt de zaak niet meer. Als ik de kaart in de auto stop melding dat de navigatie databank niet beschikbaar is.
 
Heb je de bestanden wel uitgepakt, zo ja wat bij mij eerst niet werkte is dat ik het bestand zo op de SD card had gezet maar toen ik later eerst dat bestand opende en dan alleen de 2 onderliggende bestanden kopieerde en plakte op SD card toen werkte het wel.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Werkt dus niet altijd met een Mac. Heb dus maar afspraak bij de dealer gemaakt. Altijd wat met die windhoos troep
 

Rosinfield

† In Memoriam
Op zich veel prettiger werken dan met Windows waarmee ik meer ervaring heb dan me lief is.
Helaas soms compabiliteitsproblemen met op Windows gebaseerde toepassingen. Dit is niet de eerste keer.
 
Bovenaan Onderaan