Amundsen Amundsen navigatie 2019

André 1969

Nieuw lid
@hemi24 Heb de download gedaan van de Volkswagen,de sd kaart stopte er na 79% laden mee.Kon een afbeelding niet pakken.Heb het opnieuw gedaan,en weer stopte het laden bij 79%.
 

hemi24

Forumguru
Welk programma gebruik je voor het uitpakken?
Ik pak de bestanden altijd op de computer uit en kopieer ze dan naar de SD kaart…
Werkt al 10 jaar zonder problemen bij diverse wagens!
 

hemi24

Forumguru
Ik wil je graag helpen, maar wordt wel een beetje moedeloos…

Misschien helpt het om de handleiding van VW nog even te raadplegen (staat onderaan bij de download).
Daar staat ook de link naar het programma 7zip…
 

Rallye

Forumguru
Heb je de oude bestanden van de kaart gehaald? Komt de grootte van de kaart overeen met de de grootte die erop staat?
 

André 1969

Nieuw lid
Heb de sd kaart leeg gemaakt,kan niet zien wat de grootte is van de sd kaart.
Ga naar de dealer om een verse sd kaart te halen.
 
Bij ALI -EXPRESS kunt U een SD 32 GB kaart kopen (MIB 2 ) voor ongeveer 25 e- met gans europa 2023-24. voor oa rapid en octavia-
Mijn Rapid kaartje (2016) was tijdens een update plots onbruikbaar en gebruik ik nu verder voor mijn muziekbestand
Het kaartje kwam toe na ongeveer 14 dagen en werkt perfect.
 

André 1969

Nieuw lid
@hemi24 Ben er achter gekomen dat het sd kaartje wat ik heb te klein is.Heb je advies opgevolgd,en kom maar tot 7,45 GB.Ga op zoek naar een sd kaart die wel groot genoeg is om de navigatie erop te zetten.Dank je wel voor je advies!!
 

Rallye

Forumguru
Die moet dan geschikt zijn voor een MIB1 systeem. Is het kaartbestand dat je gedownload hebt eigenlijk geschikt voor een MIB1?
 
Bovenaan Onderaan