Amundsen geeft niets weer?

Wie kan mij even helpen?

er worden geen gegevens weergegeven.

functie's zoals lichten enz...

"functie is momenteel niet beschikbaar"

heb al vanalles geprobeert/gezocht maar ik vind het niet

alvast bedankt!

DSC_0149.jpg DSC_0150.jpg DSC_0151.jpg DSC_0152.jpg

Laatst bewerkt:

ReDeMaTy

Senior Member
Loopt je motor als je dit doet? Al zou alleen bij ingeschakeld contact wel de instellingen bereikbaar/ instelbaar moeten zijn.

Is dit trouwens incidenteel? Heb je ook al een tijdje je auto op slot gehad en het daarna nog eens geprobeerd?

Getest met draaiende en niet-draaiende motor.
Heb volgens mij wel eens in die functie gezeten toen we de wagen juist hadden (November),
maar sinds een lange tijd is deze niet meer beschikbaar.
Na een nachtje de wagen op slot te hebben gehad, werkt het ook niet.

ReDeMaTy

Senior Member
Heb je al eens geprobeerd om de Amundsen bij draaiende motor uit te zetten met de knop links onder, misschien dat dat nog helpt. Anders toch even langs de dealer om te kijken of hun ergens een foutmelding kunnen vinden in de boordcomputer.

Joske

Forumguru
Als dit ook bij draaiende motor is, is dit idd absoluut niet normaal. Toch even langs je garagist hoor ;)

Antera

Donateur
Tijd voor bezoekje aan de dealer. Een reset zal nodig zijn of zelf software update her installatie vrees ik

Dit heb ik ook gehad met mijn Columbus. Zekering eruit en weer terug. Toen werkte alles weer. Daarna ben ik toch bij de dealer langs gegaan voor een update. Die was er niet, dus is de huidige versie erop gezet.

AndreM

Forumguru
Bij de Amundsen ik het ook mogelijk om dmv de volume knop langer dan 15 sec. In te drukken te resetten. Het zou ook de menuknop kunnen zijn, moet je maar uitproberen. Tis maar een tip!

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Ja ja joske ik probeer met mijn telefoon te antwoorden en dan wil de spellingscontrole nog wel eens roet in het eten gooien.......... :cry:

Maar wel een leuke alternatieve naam voor de Amundsen Amandelen :maakmegek:

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Nee Joris dat zie je verkeerd.
Ik kom net weer bij een tevreden klant vandaan, het oplossen van problemen is mijn werk. :)
En je moet af en toe jezelf ook een schouderklopje geven! :jaja:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan