Amundsen+ firmware updaten met cd?

RoyS

Lid
Hi skodaforummers,

Ik zie op YouTube diverse video's waar mensen de Amundsen+ van nieuwe firmware voorzien met een cd. Hebben jullie enig idee hoe ik daaraan kan komen? Ik kan deze cd's niet echt online vinden.

Mijn huidige firmware versie (0263) is sterk verouderd en lijkt geen kaartupdates meer te willen.

Groeten,
Roy
 

RoyS

Lid
Hi all, dank! Is inmiddels gelukt. Ik heb een cd'tje gevonden op een Russische site. Dealer vroeg er 99 euro voor.
 

RoyS

Lid
@Okki , gevonden! Ik heb een Yeti (facelift) uit begin 2014 gevonden! Gaat om een Duitse Elegance versie. Zitten gekke maar leuke extra's op, zoals de bolling van de rug van de stoel automatisch instellen en licht onder de spiegel tijdens het instappen (nog nooit gezien).

Wel helaas de Amundsen+ stukgemaakt met een kaartupdate, dus helaas geen navigatie meer (SD-kaart fout). Dat probeer ik nu op te lossen. En ik probeer de achteruitrijcamera nog aan te krijgen. Hij is wel overal aangesloten, maar werkt (nog) niet.

Verder echt heel blij mee. Rijdt heerlijk en nog geen spijt, kan echt iedereen een Yeti aanraden!
 

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Je zou hem in een eigen topic even voor kunnen stellen - we zijn gek op foto's!

Hoe kun je een navi stukmaken met een kaartupdate op SD? Wellicht kun je foto's plaatsen van de foutmelding? Misschien weet iemand raad.
 

EdK

Forumguru
En ik probeer de achteruitrijcamera nog aan te krijgen. Hij is wel overal aangesloten, maar werkt (nog) niet.
De coaxiaal kabel wel op de juiste pinnen aangesloten van de stekker ?
En is hij wel met VCDS aangemeld ?
 
Bovenaan Onderaan