Amundsen Amundsen beeldscherm uitzetten

LaFaab

Lid
Het is al eerder langsgekomen in dit topic https://www.skodaforum.nl/forum/i/o3-facelift-scherm-amundsen-uitzetten.35410/#post-752335 maar inmiddels zijn we 5 jaar verder.

In het menu zit een optie om het beeldscherm automatisch na 10 seconden te dimmen. Muziek en navigatie loopt wel gewoon door. Ik heb geen behoefte aan een scherm als ik er niets mee doe. Prima dus, echter moet ik deze optie voor elke nieuwe rit weer aanvinken!!

Is dit een feature of een bug? Ik wil gewoon standaard het scherm na 10 seconden uit hebben, tenzij anders aangegeven.

Is het mogelijk om deze optie standaard te maken, bv via vcds/obdeleven? @Antera
 

Antera

Donateur
Hallo,

Coderen kan helaas niet. Heb deze functie zelf nooit getest dus heb ook geen idee of dit normaal is maar dit zullen mensen hier vast kunnen vertellen
 

kevinbel

Actief lid
Ik heb precies hetzelfde.
Functie aanvinken dan werkt het, scherm gaat netjes uit na 10sec, tot ik de eerstvolgende keer weer het contact aanzet dan blijft ie weer aan en staat de functie uitgevinkt.

Heb ook gezocht of dit via vcds te programmeren is maar nog niet gevonden.
 

LaFaab

Lid
Inmiddels concludeer ik op basis van meerdere topics op dit forum en op briskoda dat deze optie tijdelijk is en dat je die inderdaad iedere nieuwe rit opnieuw moet activeren..
 
Bovenaan Onderaan