hey
ik heb sinds kort een nieuwe gsm een S7562 duos , daarvoor had ik een andere gsm die ook wel werkte maar bij het connecteren constant uitviel , maar die wel alle telefoonnummers met naam overnam in de car kit . nu deze gsm neemt alleen wat nummers over maar geen namen . wat kan ik hier voor doen voor dit op te lossen.
ik heb sinds kort een nieuwe gsm een S7562 duos , daarvoor had ik een andere gsm die ook wel werkte maar bij het connecteren constant uitviel , maar die wel alle telefoonnummers met naam overnam in de car kit . nu deze gsm neemt alleen wat nummers over maar geen namen . wat kan ik hier voor doen voor dit op te lossen.
. als er mensen mij bellen die in de telefoonboek staan van mijn gsm dan krijg ik enkel de nummer te zien wie er belt. als ik dan in het telefoonboek ga kijken zie ik er allemaal namen in staan met daarbij de verschillende groepen waarin deze namen staan ( bv werk, groep werk mails met sub telefoonnummer , als ik dan op zo een nummer wil kiezen zegt hij dat er geen telefoonnummer beschikbaar is. ik heb al eventjes gekeken of het niet aan mijn gsm zelf ligt en ik vermoed van wel , blijkbaar zou er een probleem zijn met de android versie wat op mijn gsm staat die zou in conflict zijn met de carkit