Aluminium look frontjes

ougie

Forumguru
Ik zit eraan te denken om van aluminium look frontjes in mijn O2 aan te schaffen. Je weet wel om de radio, de airco etc,etc. Ze zijn o.a. te verkrijgen bij autostyl en milotec. Heeft iemand ervaring en misschien HET goedkoopste adresje, er hangt nl nogal een prijskaartje aan.
 

Henny

Actief lid
Hee Ougie datzelfde idee had ik nou ook al! Zeker nadat ik in de Passat van mijn zwager (1 week ouder dan onze O²) had gereden. Erg mooi aluminium dashboard! Maar van Milotec heb ik het alleen maar op de site gezien. Echt aluminium (aluminium dus) lijkt me trouwens veel mooier en moet toch ook kunnen?
Het deel van de nieuwe RS ziet er volgens mij al beter uit dan dat van Milotec. Dat moet toch ook te bestellen zijn? Ik ga het eens verder bekijken. Ben benieuwd naar andere ervaringen.
Dezelfde knoppen van de airco van VW zijn trouwens standaard met een chromen ring. Zouden die niet over te zetten zijn? (los te leveren?)
 

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Bedoel je de ringen rond de airco of het volledige front?

De ringen kocht ik via Ebay in Duitsland:

master of the rings

En ik ben er tevreden over.

succes,
Marc

[/ QUOTE ]

Ziet er wel erg mmoi uit moet ik zeggen. Zal straks goed staan bij mijn Daimond Silver /forum/images/graemlins/smile.gif

Op dit item doorgaande...is het mogelijk om zulke ringen ook bij de tellers in het dashboard zelf te doen (bij de snelheidsmeter etc)??

En kan je, als hobby-bob, eventueel de kleur aanpassen van de dashboard verlichting? Ben zelf aardig waartjes het blauwe van VW gewend, en..da's toch wel errug mooi! /forum/images/graemlins/529.gif
 

Tallguy

Forumguru
Als aanvulling op mijn bovenstaande vraag...het plaatsen van chromen stijlen in de grille...is dat lastig te doen? Of is het een kwestie van het chroom eromheen vouwen?
 

Zoef

Actief lid
Bovenaan Onderaan