Alu look middenconsole

Tallguy

Forumguru
Hmmm.. weet niet echt wat ik ervan moet denken. Met name omdat het zilver van het frame nergens anders in het interieir zit en daardoor een beetje misplaatst lijkt. In een Ambiente met sowieso al zilverkleurige deurstrips zou t mss beter passen. Daarbij wordt, naar mijn mening !!!!, het geheel behoorlijk ontsierd door de enkel-din's radio opzet en opzichtige PDA-houder. Komt allemaal een beetje rommelig over zo. Los van dit alles ben ik helemaal geen fan meer van het Onyx interieur van de O2. Ik weet dat Ivory niet praktisch is (ook duo, zoals ik heb, als supreme niet) maar t ziet, naar mijn mening wederom !!!!!!, wel VEEL luxer en afwisselender uit. Vraag me af hoe ik het twee en een half jaar in zo'n donkere O2 heb uitgehouden :-/
Tsja...ik kan met je meegaan wat betreft de enkel DIN radio, maar dat ik ook te wijten aan Skoda zelf :1439: Ik wilde een radio met CD wisselaar...kostte € 930 :1884:
Dat had ik er niet voor over. En dan kan je 2 dingen doen:
1. zelf een radio kopen met MP3 en WMA mogelijkheid
2. Een Skoda radio kopen die niet biedt wat je zoekt en daar de resterende 4 jaar dat je de auto rijdt spijt van hebben.
Keuze was voor mij dus simpel...eigen radio.

De PDA houder...het is een Brodit voor mijn HP2210...en die PDA gebruik ik voor mijn navigatie, dus is handig om op die plaats te houden.

Qua alu middenconsole zou het wel mooier zijn geweest als het de kleur had van het goud/alu kleurige wat nu in het interieur zit aan sierstrips, maar dat is niet te vinden cq leveren, dus ben ik happy met wat ik nu heb.
 
Bovenaan Onderaan